مهاجرت محسن چاوشی منتفی شد

رضا مهدوی خبر مهاجرت محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ از ایران که مدتی است در برخی رسانه‌ها منتشر شده‌است را تکذیب و تأکید کرد: او هم اکنون مشغول نهایی کردن جدیدترین آلبوم موسیقی خود با عنوان ’۱۳’ است.

رضا مهدوی کارشناس موسیقی و از دوستان نزدیک محسن چاوشی با تکذیب خبر مهاجرات این خواننده موسیقی پاپ گفت: متاسفانه برخورد برخی از افراد با این خواننده مبنی‌بر چرایی حضور وی در رسانه ملی و اجرای آواز برای کنکوری‌ها موجبات ناراحتی او را فراهم کرده‌است و به دلیل فشار حرف و حدیث‌های بسیار او عجولانه تصمیمی گرفت و اعلام کرد که شاید از کشور مهاجرت کند.

وی در ادامه افزود: حرف و حدیث‌های مطرح شده بسیار تحقیرآمیز بود و از آنجا که محسن چاوشی آدم اهل جنجالی نیست تا اندازه زیادی از این حواشی ناراحت شد اما مهاجرت او به خارج از کشور منتفی است. به اعتقاد من یک هنرمند بزرگ روحی بزرگ و قدرت بالایی از ظرفیت پذیرش اتفاق‌های اطراف را باید داشته باشد.

این کارشناس و مدیر سابق موسیقی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به این مطلب که دلخوری‌ها و جوسازی‌ها در گذشته باعث شده بسیاری از هنرمندان جوان بار سفر ببندند گفت: فعالیت در حوزه موسیقی کار پرخطری است و یک فرد باید عاشق این حرفه باشند تا بتوانند در شرایط سخت موسیقایی به فعالیت خود ادامه دهد و متاسفانه بسیاری از همین خواننده‌ها که با ماندن در ایران می‌توانستند افراد موفقی شوند با مهاجرت به خارج از کشور دیگر دیده نشدند.

مهدوی در ادامه افزود: نگاه‌های منفی و نادرست به تلویزیون باید اصلاح شود و از سوی دیگر هنرمندان هم نباید کنترل خود را از دست بدهند. رسانه ملی متعلق به همه است و افراد مختلفی با نقطه نگاه‌های متفاوت نسبت به زندگی و آثارشان در این رسانه حضور پیدا می‌کنند.

وی در ادامه افزود: از همین رو خیلی دوستانه به محسن چاوشی توصیه می‌کنم تحت‌تاثیر جوسازی‌هایی از این دست قرار نگیرد چراکه این خواننده سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌است بنابراین حالا که به جایگاه خوبی نزدیک می‌شود نباید با این جوسازی‌ها عرصه را بر خود تنگ کند.

این نوازنده سنتور در پایان با اشاره به برنامه‌ای که چاوشی در آن اجرا داشته است گفت: یک برنامه تلویزیونی با محوریت جوان‌ها وجود دارد که علی ضیاء اجرای آن را برعهده دارد و در این برنامه برای کنکوری‌ها اثری اجرا شد که هیچ ایرادی هم نداشت. درست مانند زمانی که برای زلزه‌زدگان، برای امام رضا و یا برای فلسطین آواز خواند. بنابراین حضور در تلویزیون اتفاقا نشان خوبی از حمایت جوانان اهل موسیقی است.

مهدوی درباره فعالیت‌های کنونی محسن چاوشی هم گفت: این هنرمند جوان در حال حاضر مشغول مراحل نهایی آماده‌سازی آلبوم “۱۳” است که به‌زودی روانه بازار خواهد شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.