مهاجم برزیلی رد شد / ۵ بازیکن دیگر مد نظر می باشند

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مهاجم برزیلی که برای شرکت در تمرینات این تیم به ایران آمده بود مورد توجه فرهاد کاظمی سرمربی ذوب آهن قرار نگرفت.

مرتضی کرمانی مقدم در خصوص آخرین وضعیت ذوب آهن به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قصد داشتیم یک مهاجم برزیلی را جذب کنیم و بازیکن مورد نظر در تمرینات شرکت نمود ولی نظر مساعد کادر فنی را جلب نکرد و کیفیت بازی وی چنگی به دل نزد.

وی ادامه داد: ما در نیم فصل دوم ۵ بازیکن می خواهیم که می توانیم فقط یک بازیکن خارجی بگیریم و مابقی نفرات مورد نظر را از بازیکنان داخلی جذب خواهیم نمود و نقاط ضعف خود را برطرف خواهیم نمود.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در حال حاضر برای آمادگی جهت بازی با پرسپولیس اردوی یک هفته ای را در تهران برگزار می کنیم و تمرینات فشرده ای را دنبال می کنیم و بازی تدارکاتی با صبا توانست شناخت بهتری از تیم به کادر فنی بدهد و برای پرسپولیس حریف دست و پا بسته نخواهیم بود.

وی در خصوص جذب بازیکن تازه تصریح نمود: ۵ بازیکن داخلی را زیر نظر داریم و باشگاه برای جذب آنها به نظر فرهاد کاظمی سرمربی تیم اقدام خواهد نمود ضمن اینکه ترکیب تیم ما بسیار جوان است و باید بتوانیم یکی دو بازیکن سرشناس را بگیریم تا در کنار جوانان نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی تاجیکستان گفت: بازی خوبی بود و سرمربی تیم توانست بازیکنان جوان و نیمکت نشین را محک بزند و با توجه به پیروزی پرگلی که در برابر تاجیکستان داشتیم روحیه تیمی افزایش پیدا نمود و بازیکنان قطعاً می توانند با این روحیه بازی خوبی را دو برابر ازبکستان به نمایش بگذارند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.