مهاجم پرسپولیس:یاوری به من گفت بی‌غیرت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

پیام صادقیان

 

پیام صادقیان زننده گل اول پرسپولیس مقابل مس کرمان پس از این دیدار گفت: به حرکات و دست زدن‌های یاوری توجه نکنید او به این کارها عادت دارد و از این فیلم‌ها بسیار بازی می‌کند و پس از این شکست بهتر است جواب تیمش را بدهد.

وی افزود: گفته بودم که به تور می‌زنم و زدم و نتیجه‌‌ هم عادلانه بود، ضمن اینکه کجای فوتبال گفته است اگر بازیکن حریف بی‌جهت خود را به زمین زد ما هم توپ را خارج بزنیم. آیا این هم فوتبال می‌شود؟

صادقیان یادآور شد: زمانی که یاوری تنها سه روز به ذوب‌آهن آمده بود چشم در چشم من گفت بی‌غیرت و من را بازی نداد چرا که اعتقاد داشت دلم با تیم نیست اما امروز بسیار چیزها را به او ثابت کردم. الان هم به او پیشنهاد می‌کنیم به نتایج تیم خودش برسد و مسائل فنی مس کرمان را دریابد.

مهاجم پرسپولیس گفت: اگر در آن موقعیت در دقیقه ۶۶ مسابقه آن گل را توپ نمی‌کردم چگونه می‌توانستم جواب هواداران را بدهم؟ من معتقدم که هر خطای خطا نمی‌شود و از این پس هم باز هم این اتفاق بیافتد دوباره گل می‌زنم.

صادقیان در انتقاد به یاوری گفت: او با من مشکل داشت و پس از ۱۲ سال بازی برای ذوب‌آهن به این تیم آمد و به من بی‌غیرت گفت و این در حالی است که مردم همه چیز را می‌دانند من هم در این دیدار نشان دادم که بی‌غیرت هستم یا خیر. البته برای این بازی انگیزه بسیاری داشتم و هم به توپ خوب ضربه زدم و هم توپ بسیار خوب به تور چسبید.

وی در پایان گفت: به کارهای یاوری توجهی نکنید تا صبح هم دست می‌زد بسیار عجیب و غریب نبود.

 

فارس

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.