مهارت‌های مطالعه در ۱۰ دقیقه

جام جم آنلاین: کارگاه «آموزش مهارت‌های مطالعه در ۱۰ دقیقه» که با استقبال مخاطبان روبرو شده است، در فرهنگسرای کتاب برپا است.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسوول بخش کارگاه «آموزش مهارت‌های مطالعه در ۱۰ دقیقه» گفت: این کارگاه شامل پنج قسمت کل ‌خوانی، برنامه ریزی، مدیریت زمان، خلاصه نویسی و آمادگی برای امتحان است.

وی افزود: در این غرفه کارشناسان به صورت چهره به چهره مهارت های لازم در هر بخش را به مخاطبان و علاقه مندان کتاب و کتابخوانی می آموزند.

حسین رحیمی تصریح کرد: در این کارگاه سعی داریم به صورت کاربردی مشکلات مخاطبان را در زمینه مطالعه و کتابخوانی حل کنیم.

مسوول بخش کارگاه آموزش مهارت‌های مطالعه در ۱۰ دقیقه، گفت: نداشتن مهارت های مطالعه از جمله دلایلی است که موجب بی علاقگی افراد به کتابخوانی و در نتیجه کاهش سرانه مطالعه در کشور می شود. شهروندان با فراگیری مهارت های مطالعه می توانند، کتاب مورد علاقه خود را پیدا کرده و از مطالعه کتاب بهره و لذت بیشتری ببرند.

وی افزود: تاکنون استقبال بسیار خوبی از این بخش شده است و به طور معمول تا ساعات پایانی نمایشگاه کتاب و فعالیت فرهنگسرای کتاب، در هر پنج بخش کارگاه شاهد حضور علاقه مندان و مخاطبان هستیم.

به گفته رحیمی، در این بخش، از همه قشر و سنی از کودک و نوجوان تا بزرگسال حضور دارند و به متناسب سن و علاقه خود مهارت لازم را در مدت زمان کوتاهی برای مطالعه کتاب می آموزند.

فرهنگسرای کتاب همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ضلع شمالی محل مصلای امام خمینی(ره) در فضایی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع برپا می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.