مهارت های اخلاقی کودکان در جامعه نیازمند بازنگری است

۰۶اردیبهشت،
ممتاز نیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی گفت:مهارت های اخلاقی کودکان در جامعه امروزی نیازمند بازنگری های کارشناسانه است.

منصوره کریم زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: کارگاه آموزش به مهارت های اخلاقی به کودکان در ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری و با سخنرانی حجت الاسلام رکوفیان نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی برگزار می گردد.

وی گفت: به منظور حساسیت های آموزش مهارت های اخلاقی، اجتماعی و زندگی گروه پیش دبستان که ۵ گروه سنی ۰ تا ۶ سال را شامل می گردد باید مربیان، والدین و رسانه بعنوان حلقه های اصلی و ارتباطی با کودک، آموزش ببینند.

کریم زاده در ادامه گفتگو اظهار داشت: امیدواریم با بهره گیری از نظرات کارشناسان بتوانیم در ارتقاء مهارت های اخلاقی، اجتماعی و زندگی که با هم همپوشانی دارند گام بلندی برداریم و آموزش های لازم به دانش آموختگان رشته رشد و پرورش کودکان پیش دبستان را داشته باشیم.

گفتنی است: این کارگاه آموزشی به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و گروه آموزشی رشد و پرورش کودکان پیش دبستانی برگزار خواهد شد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.