مهدوی‌کیا می‌خواهد به پرسپولیس کمک کند

۱فروردین ۱۳،

 سعید شیرینی ضمن تبریک سال به کلیه علاقمندان به پرسپولیس اظهار داشت: با توکل به ایزد منان تمرینات پرسپولیس در سال جدید از فردا پیگیری خواهد شد.

این تمرینات با توجه به شرایطی که برای پرسپولیس پیش آمده از هر لحاظ حائز اهمیت است.

به گزارش فارس، وی افزود: بنابراین از من سرپرست پرسپولیس گرفته تا سرمربی و کاپیتان تیم باید حواسمان را شش دانگ جمع کنیم و اجازه ندهیم پرسپولیس در آغاز سال جدید به حاشیه برود.

شیرینی ادامه داد: هیچ وقت به خودم اجازه جسارت به کسی را نمی‌دهم ولی ما باید اول به فکر آرامش هواداران پرسپولیس باشیم چون آنها دیگر حوصله حاشیه‌ای جدید را ندارند.

سرپرست پرسپولیس در خصوص دلخوری مهدوی‌کیا از گل‌محمدی در آخرین برنامه ۹۰ در سال ۹۱ نیز گفت: دلخوری و گلایه بزرگان پرسپولیس از یکدیگر اتفاق خوبی نبود اما مهم این است هر دوی این عزیزان با توجه به موضوع و شرایط حساس پرسپولیس همان شبی که آخرین برنامه ۹۰ در رسانه ملی به نمایش در آمد با هم حرفهایشان را زدند و اجازه ندادند که این حواشی‌ به تیم محبوبشان لطمه بزند همانطور که سردار رویانیان مدیرعامل پرسپولیس فرمودند به نظرم این مسائل سبب استحکام بیشتر بین پرسپولیسی‌ها شد.

وی افزود: اتفاقا من همان شب با مهدی مهدوی کیای با تعصب صحبت کردم و ایشان اعلام کرد با تمام وجود می‌خواهد به یحیی و باشگاه کمک کند تا دل هواداران شاد شود.

شیرینی در خصوص آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: انشاءالله با لطف خدا از فردا شنبه گل‌محمدی اولین تمرین پرسپولیس در سال ۹۲ را برگزار خواهد کرد و خدا را شکر هیچ مشکلی نیز نخواهد بود. ایشان با قدرت کار خود را در پرسپولیس دنبال خواهد کرد. خیال هواداران راحت و اصلا نگران این موضوع نباشند.

سرپرست قرمز‌پوشان دربارهٔ شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی نیز تاکید کرد: مربیان و بازیکنان ما تمام تلاش خود را برای گرفتن این جام انجام خواهند داد و با پرهیز از حاشیه و چشم امید به حمایت هواداران انشاءالله دست به دست هم خواهند داد تا به هدف خود برسند. دیگر باقی موضوع دست خدا است.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم سال برای ما پرسپولیسی‌ها فقط سال حرف نباشد و در عمل هم نشان دهیم که عاشق هواداران پرسپولیس هستیم. ما باید همه دست به دست هم دهیم و از حاشیه‌ها بپرهیزیم تا در سایه خداوند بزرگ در سال جدید دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم. در عبارتی در عمل هم باید همه چیز را نشان دهیم که من مطمئنم انشاءالله با تیمی که داریم این اتفاق خواهد افتاد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.