مهدوی کنی: بررسی راهکارهای تجلی حجاب و عفاف در سیره رضوی

دوشنبه ۲۶ تیر – ۰۴:۱۷:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

دبیر همایش هم اندیشی و نواندیشی حریم امن در سیره رضوی گفت: بررسی راهکارهای تجلی حجاب و عفاف در سیره رضوی مهمترین هدف همایش هم اندیشی و نواندیشی حریم امن بود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مهدیه مهدوی کنی با بیان این مطلب افزود: پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) برای اولین بار در جشنواره بین المللی امام رضا(ع) شرکت کرده و به دو موضوع هم اندیشی و نواندیشی حریم امن در سیره رضوی و تعاملات و ارتباطات در تجلی و تاثیر حجاب و عفاف در سیره رضوی پرداخته است.
وی ادامه داد: این همایش در دو کمیسیون برگزار شد و مقالاتی در زمینه مفهوم عفاف و حجاب در سیره رضوی ارائه شد و این موضوع به صورت کاربردی به بحث گذاشته شد.
دبیر همایش هم اندیشی و نواندیشی حریم امن در سیره رضوی گفت: بحث حجاب و عفاف باید توسط دانشگاهها بررسی شود برهمین اساس پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) تصمیم به حضور در دهمین جشنواره بیم المللی امام رضا گرفت.
وی اظهار کرد: با حضور دانشگاهها در این جشنواره و ارائه مقالات در موضوعات مختلف شاهد خارج شدن جشنواره امام رضا(ع) از حالت نمایشی و علمی شدن آن هستیم.
مهدوی کنی گفت: علمی – فرهنگی شدن این جشنواره موجب می شود تا محققان و دانشگاهیان نیز بتوانند دین خود را به اهل بیت ادا کنند .    

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۶۱۷۱۲۷۸۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.