مهدوی: هواداران شرایط بازی را برای صربها سخت می کنند / باختهای قبلی را فراموش کرده ایم

۲۹خردادماه،

پاسور تیم ملی والیبال گفت: شرایط و وضعیت تیم در هر بازی نسبت به بازی دیگر متفاوت است.

مهدی مهدوی پاسور تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط بازی ایران و صربستان متفاوت تر از دیدار ما مقابل روسیه است. این دیدار در تهران و مقابل چشم هزاران تماشاگر هم وطن ما برگزار می گردد.  
 
وی تصریح کرد: حضور تماشاگران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شرایط را برای بازیکنان صرب سخت می کند و ما تمام توان خود را به منظور شکست حریف به کار خواهیم گرفت.  
 
پاسور تیم ملی والیبال بزرگسالان در ادامه تصریح کرد: در ترکیب تیم ملی صربستان بازیکنان بزرگ و صاحب نامی حضور دارند که شکست آنها نیاز به تمرکز بسیاردارد ما در مسابقات قبل سابقه شکست آنها را داریم امیدواریم در تهران هم موفق به برد شویم.  
 
پاسور تیم ملی والیبال گفت: شکست صربها دور از دسترس نیست با کار گروهی و تیمی رسیدن به این هدف حتمی است، حضور پت کویچ پاسور فصل قبل تیم کاله و دفاع وسط خوب در ترکیب تیم صربستان از نقاط قوت آنها محسوب می گردد.  
 
مهدوی یادآور شد: در طول هفته ای که قبل برنامه های تمرینی ما براساس ریکاوری و بازگشت آمادگی جسمانی و برطرف کردن نقاط ضعف تیم بود. همچنین براساس خط دفاعی حریف تمرین کردیم.  
 
وی گفت: هدف اصلی ولاسکو در طول تمرینات اخیر کاهش اشتباهات ملی پوشان در پوئن های حساس و سرنوشت ساز است.  
 
وی در خصوص وضعیت روحی ملی پوشان پس از بازی با روسیه اظهار داشت: بازیکنان به طور کلی شکست دو دیدار قبلی را فراموش کرده اند و از نظر روحی روانی در شرایط مطلوبی می باشند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.