مهدوی کنی حکمیت نمی‌کند؛ قالیباف پیشتاز نظرسنجی‌ها است

۰۵خردادماه،

رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
حسین نجابت با بیان اینکه حمایت حداد عادل از جلیلی صحت ندارد، گفت: آیت الله مهدوی کنی حکمیتی میان اعضای ائتلاف پیشرفت نمی‌کند.

مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی نوشت: حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ تاخیر در معرفی نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت گفت: به تاخیر افتادن معرفی نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت برای بازی با افکار عمومی نیست.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه علی اکبر ولایتی معتقد است نامزد ائتلاف پیشرفت پس از تبلیغات باید مشخص شود، تصریح کرد: ولایتی اعتقاد دارد در این برهه زمانی آرای مردم شکل نگرفته و باید ۱۰روز از تبلیغات بگذرد بعد نظرسنجی شود.

وی دربارهٔ استعفای حسین مظفر از ریاست ائتلاف پیشرفت، گفت: خاموشی پیش از این اعلام کرده که کار این ستاد برای انتخابات به اتمام رسیده و این بدان معنی نیست که انشقاقی در ائتلاف پیشرفت به وجود آمده باشد و از این پس ائتلاف پیشرفت ستاد مشترکی نخواهد داشت.

نجابت ادامه داد: فردا دوشنبه ۶ خرداد اعضای ائتلاف با آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی و هیاتی از جامعتین دیدار می‌کند، در این دیدار بر اجماع اصولگرایان تاکید خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در دیدار فردا آیت الله مهدوی کنی هیچ حکمیتی بین اعضای ائتلاف پیشرفت نخواهد داشت، توضیح داد: در این جلسه هماهنگی‌هایی دربارهٔ انتخاب نامزد نهایی ائتلاف پیشرفت صورت خواهد گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نظرسنجی اعضای ائتلاف پیشرفت در حال برگزاری است، توضیح داد: بعضی از نظرسنجی‌ها در حال برگزاری است و نظرسنجی‌ها نیز به سفارش اعضا به صورت شخصی در تاریخ ۱۱و ۱۲خرداد انجام خواهد شد که نتایج آن ۱۶ خرداد مشخص اعلام می‌شود.

نجابت با بیان اینکه حداد عادل به نفع کسی انصراف نخواهد داد، گفت: اعلام حمایت حداد عادل از جلیلی به سبب آرای پائین در نظر سنجی‌ها صحت ندارد و وی اعلام کرده اگر جلیلی رای قابل توجهی داشته باشد اعضای ائتلاف پیشرفت آن را مدنظر قرار می‌دهند.

وی با اشاره به سبد رای اعضای ائتلاف پیشرفت افزود: در نظر سنجی‌های که صورت گرفته تاکنون قالیباف بیشترین آرا را دارد و بعد از وی ولایتی و حدادعادل قرار دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه امروز یکشنبه ۵ اردیبهشت ستاد انتخاباتی حداد عادل تشکیل می‌شود، توضیح داد: اعضای ستاد حداد عادل در نشست خبری که وی خواهد داشت مشخص خواهد شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.