مهدوی کیا:غیبت تماشاگران تاثیر گذار بود/ به اندازه کافی تنبیه شدیم

به گزارش خبرآنلاین؛مهدی مهدوی‌کیا پس از شکست ۳ بر ۲ مقابل فجرسپاسی گفت: «متاسفانه خوب نبودیم و باختیم.البته در مورد مسایل فنی سرمربی باید نظر بدهد. مانوئل تازه آمده و باید به او فرصت داد.در نیمه اول خوب و متفاوت ظاهر شدیم اما در نیمه دوم شروع بدی داشتیم و اتفاق‌های سال گذشته تکرار شد. هر کسی نظری دارد اما فجرسپاسی جوانان با انگیزه‌ای دارد. در فوتبال یک نفر دستمزد زیاد می‌گیرد و یک نفر کمتر دستمزد می‌گیرد و این مسایل تاثیرگذار نیست.»
کیا در مورد محرومیت هواداران هم حرف زد و ادامه داد:« قطعا غیبت هواداران تاثیرگذار بود. در آلمان هرگز از این اتفاقات نمی افتد که هواداران را محروم کنند.امیدوارم این بازی بدون تماشاگر برای ما کافی باشد.فکر می کنم به اندازه کافی تنبیه شده ایم.»
بازیکن پیشین تیم ملی در مورد خداحافظی وحید هاشمیان، گفت:« باید بازی خداحافظی خوبی برای او برگزار شود؛ دیداری که در شان وحید باشد. هاشمیان جسارت، لیاقت و همه فاکتورهای یک بازیکن بزرگ را داشت.»
مهدوی‌کیا درمورد بازگشت نکونام به فوتبال ایران، گفت:« از بازگشت او خوشحالم و لیگ ما داغ می‌شود اما متاسفانه زمانی فوتبال ایران ۱۵ لژیونر داشت و اکنون دیگر هیچ لژیونری ندارد و این مسئله اصلا خوب نیست.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.