مهدوی کیا در جشن تولد هامبورگ

باشگاه هامبورگ به مناسبت برگزاری جشن ۱۲۵ سالگی این باشگاه قدیمی و پر افنخار آلمان از مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم پرسپولیس دعوت کرد تا در مراسم ویژه ای که شنبه شب برگزار می شود، حضور داشته باشد.

ایرنا – مهدی مهدوی کیا برای حضور در جشن ۱۲۵ سالگی باشگاه هامبورگ راهی آلمان شد و در تیم منتخب تاریخ این باشگاه قرار گرفت.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، باشگاه هامبورگ به مناسبت برگزاری جشن ۱۲۵ سالگی این باشگاه قدیمی و پر افنخار آلمان از مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم پرسپولیس دعوت کرد تا در مراسم ویژه ای که شنبه شب برگزار می شود، حضور داشته باشد.

باشگاه هامبورگ برای هر چه باشکوه­تر برگزار کردن این مراسم از ۱۱ بازیکن تاریخ این باشگاه دعوت کرده تا در این مراسم حضور داشته باشند.

مهدوی کیا نیز به عنوان یکی از هافبک های برتر در تیم منتخب این باشگاه قرار گرفته است. مهدوی کیا به واسطه سالها درخشش در تیم هامبورگ به عنوان یک از محبوب ترین های هامبورگ جایگاه ویژه ای نزد هواداران آن دارد.

او به همراه فلیکس ماگات، رافائل فاندر فارت و توماس دال چهار هافبکی است که در تیم منتخب باشگاه هامبورگ حضور دارند و به همراه ۷ بازیکن دیگر از آنها تجلیل خواهد شد.

مهدوی کیا که از سوی باشگاه هامبورگ به این مراسم دعوت شده پس از هماهنگی با مانوئل ژوزه پنجشنبه شب عازم آلمان شد و پس از حضور در مراسم یکشنبه شب به ایران باز می گردد و روز دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حضورخواهد داشت.

مهدوی کیا که حضورش در باشگاه هامبورگ در دو مقطع درآمدهای کلانی را عاید پرسپولیس کرد در بوندسلیگای آلمان درخشش فوق العاده ای داشت و عنوان بهترین گل ساز لیگ آلمان را به دست آورد.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.