مهدوی کیا: دلالان آفت فوتبال ما شده اند

۳۱فروردین۱۳،

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلالان آفت فوتبال ما شده اند به همین دلیل طی چند سال قبل افت شدیدی در فوتبال ملی ما دیده می شود.

هادی مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال ایران در سال های اخیر در سطح ملی و باشگاهی افت شدیدی داشته و در میادین مهم و معتبر بین المللی دیگر نمی توانیم افتخاری کسب کنیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اعتقاد دارم که دلالان سبب افت فوتبال کشورمان شده اند چرا که اجازه رشد و پیشرفت به بازیکنان جوان و آینده دار را نمی دهند باید نگران آینده  فوتبال کشورمان باشیم و با این وضعیت امیدی به پیشرفت نداریم.
 
وی افزود: از ۱۷ سالگی به پرسپولیس آمدم و برای این تیم بازی کردم اما امروز به بازیکن ۲۳ ساله در فوتبال ما بازیکن جوان می گویند در اروپا بازیکن ۱۶ و ۱۷ ساله جوان محسوب می گردد اما دلالان به بازیکنان در این سن و سال اجازه فعالیت در سطح اول فوتبال ایران را نمی دهند.

مهدوی کیا خاطرنشان کرد: مشکل دیگر فوتبال ما این است که تیم های سازنده دیگر فعالیت نمی کنند تا بازیکنان جوان را تحویل فوتبال ایران بدهند.
 
مهدوی کیا در پایان گفت: نگران فوتبال کشورمان هستم و مسئولان باید این نگرانی ها را درک کرده و به فکر راهکار باشند چرا که در صورت ادامه این روند در آینده مقابل تیم های سطح پایین آسیا هم به مشکل می خوریم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.