مهدوی کیا: مربیگری کنم؟ نه بابا دوست ندارم زود پیر شوم/ مگر بازیکنان زوری این پول ها را می گیرند؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مهدی مهدوی کیا می گوید فعلا راضی به مربیگری نشده چون نمی خواهد پیر شود!

به گزارش ممتاز ؛ مهدی مهدوی کیا که عصر یکشنبه به تمرین تیم ملی نوجوانان رفته بود ، در جمع خبرنگاران ایستاد و به سئوال های شان پاسخ داد. او که در کنار دو استاد قدیمی اش یعنی علی دوستی مهر و رحیم میرآخوری ایستاده بود در پاسخ به اینکه حضورش در تمرین یعنی آغاز همکاری او با نوجوانان برای مربیگری؟ که مهدی با لبخندی گفت:« نه بابا آمدم اساتیدم را ببینم . فعلا که تصمیم نگرفتم مربیگری کنم چون دوست ندارم این طور مثل دوستی مهر و میرآخوری زود موهایم سفید شود و پیر شوم! البته آنها موهای شان را سفید کردند تا کلی جوان مثل من فرصت ستاره شدن را بدست بیاوریم که این بخش از کارشان بسیار قابل ستایش و شیرین است.»
مهدی که بسیار اهل حرف های جنجالی نیست دربارهٔ تیم ملی و جام جهانی هم گفت:« باید اول قرعه کشی بازی ها را دید و منتظر ماند تا برنامه سرمربی تیم ملی مشخص شود. باید برای تیم تدارک خوبی دیده شود. بازی های دوستانه و اردوها بسیار مهم می باشند اما نکته مهم هم فراموش نشود که تیم ملی نوجوانان هم چند ماه دیگر در جام جهانی شرکت می کند ، این تیم را هم مسئولان فراموش نکنند.»
مهدی دربارهٔ اینکه برای بازگشت به فوتبال وسوسه نمی شود هم گفته یکبار خداحافظی کرده و پای حرفش می ماند . از پاسخ به سئوالی دربارهٔ پرسپولیس و بحث تغییرات مدیریتی هم سعی کرده طفره برود و گفته این حاشیه ها همیشه در این تیم ها هست. بحث مهم مهدی این تب قراردادها و ارقام نجومی است. او می گوید:« بازیکن ها که به زور پول نمی گیرند ، این پول را باشگاه ها به بازیکنان می دهند. تازه بازیکنان مالیات می پردازند و البته مهمتر اینکه در اکثر مواقع ۵۰ درصد رقم اولیه قرارداد پرداخت نمی شود. به هر حال فوتبال در همه جای دنیا ارقامش بالاتر از دیگر ورزش هاست. »
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.