مهدی چمران کاندیدای مستقل در انتخابات شوراهاست که به کرسی‌های شورای شهر ابهت داده است

۲ م دیماه ،

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه «مهدی چمران» مستقل از جمعیت آبادگران جوان در انتخابات شوراهای شهر حضورخواهد یافت، گفت: مهدی چمران یکی از سرمایه‌های شوراهای شهر است که به کرسی‌های این شورا ابهت داده است.

بیت الله بدرلو سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه «مهدی چمران» مستقل از جمعیت آبادگران جوان در انتخابات شوراهای شهر حضورخواهد یافت، گفت: مهدی چمران یکی از سرمایه‌های شوراهای شهر است که  به کرسی‌های این شورا ابهت داده است.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و سوابق مهدی چمران عنوان کرد: مهدی چمران در بین مردم و همه احزاب و تشکل‌ها دارای جایگاه ویژه‌ای است، بنابراین همه علاقه‌مند به حضور وی در انتخابات می باشند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی ضمن اشاره به اینکه “تجربه در مدیریت شهری” یکی از معیارهای انتخاب نامزدها در انتخابات شوراها برای جمعیت آبادگران است، اعلام کرد:‌ اشخاصی چون «مهدی چمران» و «حسن بیادی» از پتانسیل ویژه‌ای در این زمینه برخوردار می باشند.

بدرلو در ادامه افزود: لیست انتخاباتی آبادگران جوان هنوز نهایی نشده است، اما مسلما ظرفیت ویژه‌ای چون چمران مورد نظر جمعیت آبادگران نیز خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جمعیت آبادگران در پایان از برنامه‌ریزی‌های ویژه این جمعیت برای دیدار با کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری و شوراهای شهر خبر داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.