مهدی‌زاده پس از فینالیست شدن: مدال نقره را برای حریفم کنار گذاشته‌ام

۰۳م آذر ،

4[12].jpg

ملی پوش وزن ۶۰- کیلوگرم کاراته ایران پس از راهیابی به دیدار فینال بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی گفت: مدال طلا را برای خودم و مدال نقره را برای حریفم کنار گذاشته ام.

امیر مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به فرانسه، در مورد سطح مسابقات جهانی اظهار کرد: این رقابتها بالاترین سطح مسابقات کاراته است و بهترین های هر کشوری در این مسابقات شرکت می کنند. مطمئن باشید که حریفان سطح پایین اصلا به مسابقات جهانی نمی آیند و هر کسی که می آید بهترین است.

وی در مورد برنامه اش برای مبارزه در دیدار فینال فردا (شنبه) افزود: حریف برزیلی که باید با او مبارزه کنم در دوره قبل مدال طلا گرفته، در دوره قبل از آن هم برنز گرفته و مدال نقره را کم دارد که من می خواهم این مدال را به او بدهم تا کلکسیون مدالهایش تکمیل شود!

ملی پوش وزن ۶۰- کیلوگرم کاراته ایران با اشاره به اینکه می دانسته چه کار سختی در مسابقات جهانی پیش رو خواهد داشت، به ایسنا گفت: شما دیدید که هر مرحله که بالاتر می رفتم کار سخت تر می شد. خدا را شکر می کنم که کمک کرد تا زحماتی که دباغیان، کادر فنی تیم ملی، ناظریان و فدراسیون برایم کشیده بودند را پاسخ بدهم. آنها زحمات بسیاری کشیدند تا من به این جایگاه رسیدم.

وی ادامه داد: امیدوارم با کسب مدال خوشرنگ طلا زحماتی که برایم کشیده اند را جواب بدهم و مربی ام را خوشحال کنم.

مهدی زاده افزود: جا دارد از زحمات سید محمد رضا حسینی مربی بدنساز تیم ملی که در این مدت شبانه روز با تیم بود تشکر کنم. زحمات او بود که سبب شد در این شرایط سخت مسابقات و فشردگی مبارزات که بین مبارزات ۳ دقیقه فاصله بود بدنم خالی نکند. در این مبارزات سخت بدنم اصلا احساس خستگی نکرد و کم نیاورد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.