مهدی تاج: یا ریشه فساد را می زنیم یا اتهام زنان را

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – مهدی تاج می گوید نه فقط سازمان لیگ برتر که نهادهای امنیتی هم به کمک سازمان لیگ می آیند تا یکبار برای همیشه این شائبه فساد در بدنه سازمان لیگ برتر بررسی شود.

به گزارش ممتاز ؛ سالهاست که شایعات بسیاری دربارهٔ فساد در فوتبال ایران مطرح است. اولین بار این واعظ آشتیانی بود که بدنه سازمان لیگ را به فساد متهم کرد. غیر از او در سال های بعد طعنه هایی از سوی صمد مرفاوی ، مسئولان پرسپولیس و همچنین به صورت شایعات غیر رسمی مطرح بود تا اینکه برنامه دوشنبه شب نود و حرف های مرتضی کریمی کمک داور بازنشسته فوتبال این اتهامات را علنی کرد. او که یک سال قبل به سبب شایعات بسیار دربارهٔ رفت و آمدهای مشکوکش به دفتر یکی از دلالان سرشناس فوتبال و همچنین حرف های ابراهیم قاسمپور و هادی مهدوی کیا شرایطی برایش ایجاد شد که قید داوری را بزند ، در برنامه دوشنبه ۹۰ از مسئولانی در سازمان لیگ اسم برد که به اسم داوران از تیم ها پول می گرفته اند شخن گفت. حرف هایی که حالا مهدی تاج را وا داشته تا هرچه سریعتر به این اتهامات رسیدگی کند. او نه تنها از کمیته اخلاق فدراسیون که از نهادهای امنیتی هم خواسته است تا به این ماجرا ورود کنند و بسیار زود اسم های مطرح شده در برنامه ۹۰ به نهاد های ذی صلاح معرفی شدند تا پروسه رسیدگی به این اتهامات آغاز شود. مهدی تاج در این باره به خبرآنلاین می گوید:« مرگ یک بار و شیون یکبار. ما تا ته قصه می رویم. اتفاقا خود ما قبل از همه به دنبال پاسکسازی و سالم سازی فضای فوتبال هستیم. حالا به پرسنل سازمان لیگ اتهام وارد شده است ، اشکالی ندارد ما این شرایط را بررسی می کنیم. هم خودمان در ستاد تخلفات و هم با کمک نهاد های صاحب صلاحیت دیگر ، بسیار ریز و دقیق و در اسرع وقت این رسیدگی اتفاق می افتد و پاسخش هم بسیار شفاف اعلام می گردد. اگر فسادی وجود داشته باشد که باید حتما ریشه کن شود اما اگر این ها اتهام باشند که باید چنان برخوردی با شایعه پراکنان شود تا دیگر جرات چنین جسارتی را نکنند. به هر حال ذهنیت ۳۰ میلیون بیننده به فوتبال مان خراب شده است و ما باید به دنبال تنویر افکار عمومی باشیم.»

او ادامه می دهد:« ما تا جایی که اختیار دار بودیم در پرونده تبانی لیگ یک تمام مراقبت های لازم را داشتیم و بر اساس نتایج روشن بدست آمده از مراجع ذی صلاح ، خواهان جدی ترین برخوردها شدیم. الان هم از برنامه ۹۰ برای این روشن سازی متشکریم و قصه را تا پایانش بررسی می کنیم. به هر حال یا کسانی از بدنه ما دچار مشکل می باشند و فسادی وجود دارد که باید ریشه اش زده شود یا گروهی شایعه ساز می باشند که اتهام می زنند پس باید ریشه آنها از فوتبال زده شود.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.