مهدی رحمتی و تکرار قصه موشک و موتور گازی ما و ژاپن یا کره/تیم ملی کره را برد چون یک وحدت ملی داشت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – مهدی رحمتی در پیامی به هواداران استقلال گفت باید بپذیریم که فوتبال کره و ژاپن سال ها از ایران پیشی گرفته است.

به گزارش ممتاز ؛ مهدی رحمتی با انتشار یافتن پیامی در سامانه پیامکی هواداری اش دربارهٔ حرف هایش بعد از بازی و سوء تفاهم های ایجاد شده توضیحاتی داد. او در این پیام خطاب به هواداران استقلال و تیم ملی می گوید:« سلام به دوستان خوبم. به نوبه‌ی خود بابت عدم صعود استقلال به فینال آسیا متاسفم و امیدوارم در سال آینده به دیدار نهایی برسیم. این‌که تیم ملی توانست کره جنوبی را در دو بازی رفت و برگشت با یک عزم و اراده‌ی ملی و بدون توجه به رنگ‌ها شکست دهد بسیار خوب و افتخارآمیز بوده اما واقعیت این است که فوتبال کره و ژاپن از ما بسیار پیشی گرفته است. مصاحبه من هم بعد از بازی به احترام خبرنگاران بود و گفتن این واقعیت تلخ که امیدوارم بد برداشت نشده باشد. به امید روزها بهتر برای مردم و ورزش کشور عزیزم. »

رحمتی حالا سال ها بعد از جمله معروف علی پروین بعد از قهرمانی تیم ملی در بازی های آسیایی ۹۰ ، نظر او را تکرار می کند. اینکه کره ای ها و ژاپنی ها با موشک پیش می روند و ما با موتورگازی می خواهیم از پی آنها باشیم.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.