مهدی مهدیان، جایزه ویژه ˝سه سالانه جهانی ترناوا˝ را کسب کرد

۲۱ آبان ،

مهدی مهدیان طراح گرافیک ایرانی در هشتمین سه سالانه بین‌المللی پوستر ترناوا ۲۰۱۲ ˝جایزه ویژه˝ هیات داوران را از آن خود کرد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین؛ هشتمین سه سالانه بین المللی پوسترترناوا از روز ۱۹ آبان ماه در اسلواکی آغازشد. در این سه سالانه هنرمندان ۳۳ کشور جهان ازجمله ایران با ۱۲۴۰ اثر در این رقابت شرکت داشتند وهیات داوران پس ازداوری آثار، “جایزه ویژه” و لوح افتخارسه سالانه را برای طراحی پوستر “تئاتر همزاد” به مهدی مهدیان اهداء کرد.

مهدیان در هشتمین سه سالانه بین المللی پوسترترناوا در بخش حرفه ای های این رقابت با چهار اثر حضور داشت. در یک سال گذشته این سومین جایزه جهانی است که پس از جوایز دوسالانه های ورشو و تایوان، به مهدیان اهداء می گردد.

مهدی مهدیان متولد ۱۳۵۸ است، او درسال ۱۳۷۳ وارد رشته گرافیک درهنرستان هنرهای تجسمی مالک اشترشد، سپس تحصیلات خود را دردانشگاه هنر تهران درهمان رشته ادامه داد.

وی کارشناس ارشد گرافیک است و علاوه بر طراحی و تدریس دراستودیوی شخصی‌اش، مدرس طراحی گرافیک در دانشکده‌های هنری تهران نیزاست.

مهدیان که در کارنامه خود دبیری و مدیریت هنری چندین دوسالانه و اتفاق بین‌المللی را دارد، در دهها دوسالانه و نمایشگاه بین‌المللی در کشورهای؛ ایران، فرانسه، اکراین، چین، مکزیک، فنلاند، چک، لهستان، ژاپن، آمریکا، تایوان، بلژیک، اسلواکی، بولیوی، روسیه و… حضور داشته و آثار او در بسیاری از موزه‌ها و مجموعه‌های معتبر دنیا ارائه و ثبت شده است.

هشتمین سه سالانه جهانی پوستر ترناوا ۱۹ آبان در شهرترناوا در اسلواکی افتتاح شد و تا ۱۵ بهمن برپا خواهد بود.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.