مهدی نادری درخواست پروانه ساخت می‌دهد؛ «به تهران خوش آمدید» دومین فیلم کارگردان «بدرود بغداد» خواهد بود

مهدی نادری درخواست پروانه ساخت می‌دهد؛ «به تهران خوش آمدید» دومین فیلم کارگردان «بدرود بغداد» خواهد بودمهدی نادری درخواست پروانه ساخت می‌دهد؛ «به تهران خوش آمدید» دومین فیلم کارگردان «بدرود بغداد» خواهد بود
تاریخ درج : ۱۸ شهریور
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : مهدی نادری برای ساخت فیلم جدیدش این هفته درخواست پروانه ساخت می‌دهد. نام فیلم تازه این کارگردان «به تهران خوش آمدید» است.

مهدی نادری برای ساخت فیلم جدیدش این هفته درخواست پروانه ساخت می‌دهد.

به گزارش بانی فیلم، نام فیلم تازه این کارگردان «به تهران خوش آمدید» است. فیلمی که پیش از این «شب‌های ایرانی» نام داشت و در نهایت نادری تصمیم گرفت نام آن را تغییر دهد.

فیلمنامه «به تهران خوش آمدید» که مضمونی اجتماعی دارد آماده شده و قرار است طی چند روز آینده درخواست پروانه ساخت آن به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال شود.

نادری به محض صدور مجوز ساخت پیش تولید فیلم جدیدش را آغاز می‌کند و قرار است آن را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده کند. او هنوز بازیگران «به تهران خوش آمدید» را انتخاب نکرده است.

نادری چندی قبل اعلام کرده بود فیلمنامه فیلم جدیدش با محوریت تحریم بانکی را به بنیاد سینمایی فارابی ارائه داده و منتظر پاسخ آنهاست. فیلمی که ظاهراً اثری بین‌المللی است و در تهران، شیراز و کاشان فیلمبرداری می‌شود.

این دومین فیلم بلند مهدی نادری بعد از «بدرود بغداد» است. این فیلم که دو سال قبل به عنوان نماینده ایران به اسکار معرفی شد سال گذشته روی پرده رفت.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.