مهدی هاشمی از دادگاه تقاضای استمهال کرد

۱۵اردیبهشت،

ممتازنیوز: اولین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی صبح امروز در دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ناصر سراج برگزار شد، مهدی هاشمی از دادگاه تقاضای مهلت کرد که با این درخواست موافقت شد.

به گزارش ایسنا، جلسه دادگاه مهدی هاشمی بر اساس اعلام قبلی صبح امروز یکشنبه آغاز و مهدی هاشمی به همراه فائزه و فاطمه هاشمی و همچنین محمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع ‌ وارد دادگاه انقلاب شدند.

خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها در مقابل محل برگزاری دادگاه حضور داشتند و اطلاعی از علنی یا غیرعلنی برگزار شدن دادگاه به آنها داده نشده بود.

با گذشت حدود یک ساعت از زمان برگزاری دادگاه، مهدی هاشمی به همراه وکیل مدافعش از دادگاه خارج شده و به خبرنگاران اعلام کرد که با تقاضای استمهالش موافقت شد.

این درحالی است که مهدی هاشمی در بدو ورود به دادگاه دربارهٔ روند برگزاری جلسه دادگاه امروز به خبرنگار ایسنا گفته بود: بنده اطلاعی ندارم. نتیجه جلسه امروز بعدا مشخص خواهد شد.

در بدو ورود به دادگاه نیز خواهر مهدی هاشمی با صدای بلند گفت: بعد از پایان جلسه امروز مصاحبه مفصلی با رسانه‌ها انجام خواهیم داد.

مهدی هاشمی: با رسانه‌های دروغ‌پراکن، مصاحبه نمی‌کنم/اطلاع‌رسانی با قوه قضاییه است

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی در هنگام خروج از دادگاه در مواجهه با اصرار خبرنگاران دربارهٔ این جلسه، گفت: اطلاع‌رسانی این جلسه از طریق قوه قضاییه انجام خواهد شد.

وی گفت: به سبب این‌که صداو سیما و بعضی رسانه‌ها خبرها دروغی را در مورد من منتشر کردند، با آن‌ها مصاحبه نمی‌کنم.

همچنین فائزه هاشمی در هنگام خروج از دادگاه، به خبرنگار ایسنا گفت: با تقاضای استمهال برادرم موافقت شد و هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد این پرونده از طریق قوه قضاییه انجام می‌شود.

سیدمحمود علیزاد طباطیایی وکیل مدافع مهدی هاشمی نیز در جمع خبرنگاران فقط به این جمله اکتفا کرد که اطلاع‌رسانی در مورد این دادگاه از طریق قوه قضاییه انجام می‌شود.

دختر علیزاده طباطبایی نیز که قبلا وکیل مهدی هاشمی بوده است، گفت: در این جلسه فقط با درخواست استمهال آقای هاشمی موافقت شد. 


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.