مهدی هاشمی: مشارکت مردم بالا است/ سکوت فاطمه هاشمی در پاسخ به خبرنگاران

۲۳خردادماه،

مهدی و یاسر هاشمی دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز،‌ “یاسر هاشمی رفسنجانی” و “مهدی هاشمی رفسنجانی” با همراهی “فاطمه هاشمی” با حضور در “حسینیه جماران” در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

یاسر هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: اعتدال برنده انتخابات می‌شود و تا کنون انتخابات خوب بوده است.  
 
وی در پاسخ به اینکه آیا گزارش محرمانه‌ای هم دربارهٔ انتخابات به دست شما رسیده است یا خیر؟ اظهار داشت: خیر،‌ بنده هیچی ندارم.  
 
در ادامه نیز مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: انشاءالله حماسه می‌شود.  
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان دربارهٔ مشارکت مردم چیست؟ اظهار داشت: هنوز جهت صحبت در این زمینه زود است اما مشارکت بالا است.  
 
فرزند آیت‌الله هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باید کاندیداها یک روز بعد از انتخابات چه رویکردی داشته باشند؟ تاکید کرد: باید رویکرد منطقی داشته باشند.
 
وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به نظرتان وظیفه کاندیداها و مردم در شنبه بعد از انتخابات چیست؟ خاطرنشان کرد: باید به قانون تمکین کنند.  
 
فاطمه هاشمی نیز که صبح امروز به همراه پدر و مادرش به حسینیه جماران مراجعه کرده بود مجددا همراه دو برادرش به حسینیه جماران آمد.  
 
وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان دربارهٔ حضور مردم و حسن روحانی چیست؟ پاسخی نداد و با دستش علامت سکوت را به خبرنگاران نشان داد.  
 
فاطمه هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه زمانی سکوت‌تان را می‌شکنید، اظهار داشت:‌ بعد از انتخابات. 

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.