مهدی هاشمی: نماینده ها برای حل مشکلات تعلیق معرفی شدند

مهدی هاشمی عضو فراکسیون ورزش در خصوص رایزنی های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت: روز گذشته ۳ نماینده از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش معرفی شد تا رایزنی ها برای حل مشکلات آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در پی تعلیق رشته های مختلف ورزشی در ایران از سوی کمیته بین المللی المپیک و فدراسیونهای جهانی، فراکسیون ورزش تصمیم گرفت که اختلاف نظرهای بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را از میان بردارد، در همین راستا جلساتی بین مسئولان ورزش این نهاد ها برگزار شد اما به نتیجه ای نرسید زیرا اصلاح اساسنامه ای که از ایران برای کمیته بین المللی المپیک فرستاده شد مورد تایید قرار نگرفت.

به همین جهت مسئولان ورزش پیشنهاد دادند که نمایندگانی از سوی کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش معرفی شوند، تا با رایزنی با یکدیگر به نتیجه ی مطلوبی برای اصلاح اساسنامه برسند.

مهدی هاشمی دراین خصوص در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نمایندگانی معرفی شدند. ۶ نماینده حاضرند تا در زمان اعلام شده با یکدگیر مذاکراتی انجام دهند که مشکلات و اختلاف نظرها بین این دو نهاد حل شود و با اصلاح اساسنامه به نتیجه ی مورد نظر برسیم.

وی افزود: همانطور که متذکر شده بودم اخطارهایی که برای اصلاح اساسنامه به دست ما می رسد بسیار جدی است به همین دلیل تمام تلاش خود را در جهت ایجاد همسویی بیشتر بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به کار گرفتیم.

اگر مذاکرات نمایندگان معرفی شده از سوی این دو نهاد به نتیجه برسد در کوتاهترین زمان با همفکری مسئولان ورزشی اساسنامه را اصلاح می کنیم تا به روند تعلیق رشته های ورزشی پایان دهیم.

مهدی هاشمی در خصوص رفع تعلیق فدراسیون های جودو و دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: رفع تعلیق این دو فدراسیون هنوز حتمی نیست ولی امیدواریم که تصمیم کمیته بین المللی المپیک پابرجا باشد تا با حاشیه کمتری به اصلاح اساسنامه بپردازیم.

**هزینه ها تأمین نشود قرض می گیریم

وی در خصوص تأمین هزینه های جوائز مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی گفت: برای اهدای جوایز نفرات برتر مسابقات جایزه بزرگ به مشکل مالی برخورد کردیم ولی منبعی برای تأمین هزینه ها قول مساعدت داده که تا پایان هفته وجوهی را به حساب فدراسیون واریز کند، این وجوهات می تواند تمام مشکلات را از سر راه بر دارد تا ما میزبانی بی عیب و نقصی داشته باشیم.

در صورتیکه در این مدت باقی مانده تا زمان آغاز مسابقات مشکلات مالی فدراسیون حل نشود مجبور می شویم این هزینه ها را با قرض گرفتن از منابع دیگر تأمین کنیم چرا که اهدای جوایز جزو تعهدات کشور میزبان مسابقات می باشد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.