مهدی پاکدل: جشنواره امسال از نظر کیفیت و تنوع آثار متفاوت است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

به استقبال جشنواره فجر/۶

مهدی پاکدل دربارهٔ سی و دومین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار سینمایی هنرآنلاین گفت: جشنواره فیلم فجر امسال برخلاف سالهای قبل از نظر کیفیت آثار، تعدد آثار، نگاه ها و نگرش های مختلف به سینما جشنواره متفاوتی است .

او در ادامه افزود: سینمای ایران ۸ سال در کما به سر می برد.ضمن اینکه در این سال هنرمندان سینما دوران بدی را سپری کردند اما امسال خوشبختانه با تغییر رویکرد همه مستاق می باشند کار کنند و دوباره این خانه را گرم و بازسازی کنند.

پاکدل همچنین گفت: امیدوارم امسال آرزوی همه سینمادوستان که قطعا محق آن هم می باشند در جشنواره برآورده شود.او با بیان اینکه امسال در مقام کارگردانی با فیلم “فردا” در جشنواره حضور دارد، گفت: امیدوارم این فیلم امسال در جشنواره به خوبی دیده شود زیرا در اول راه و نیازمند حمایت و تشویق هستیم.

پاکدل با بیان در کنار کارگردانی بازیگری را هم حتما ادامه می دهد، افزود: بازیگری فضای بسیار دلچسبی دارد البته کارگردانی ممکن است بر روی کار بازیگری ام تاثیر بگذارد و سبب می گردد تا ریزبین شوم و هرکاری را قبول نکنم .زیرا زمانی که وارد دنیای کارگردانی می شوی دیدت عوض می گردد بنابراین ناخود آگاه بر روی بازیگر هم تاثیر می گذارد.
پاکدل در پاسخ به این سئوال که در فیلم های خودتان هم بازی می کنید؟ پاسخ داد: ترجیحم این است تا در فیلم های خودم حضور نداشته باشم. زیرا همانطور که قبلا هم اشاره کردم علاقمندم تا تمرکزم بر روی یکی از این دو کار باشد تا به بهترین شکل از عهده آن برآیم.
 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.