مهدی پور: سال آینده در لیگ بوکس شرکت نمی کنیم

‘رضا مهدی پور’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدار فینال لیگ برتر بوکس طبق تصمیم فدراسیون بوکس بنا بود عصر امروز (شنبه) در شهرستان بندرانزلی برگزار شود که به دلیل حادثه رانندگی و آسیب دیدن دو تن از بوکسورهای تیم، قادر به شرکت در این دیدار نبودیم.

وی افزود: درخواست خود مبنی بر تعویق دیدار فینال را به مسوولان فدراسیون بوکس اعلام کردیم اما آنها با این درخواست موافقت نکرده‌اند.

مربی تیم پیوند ساپکو بیان کرد: مسوولان سازمان لیگ دلیل مخالفت خود با به تعویق انداختن دیدار فینال را کذب بودن این حادثه و سفر دو بوکسور تیم ما به خارج از کشور بیان می کنند.

وی گفت: ‘محمد مهدی پور’ و ‘عثمان کریمی’ بوکسورهای وزن های ۴۹ و ۵۶ کیلوگرم تیم ما روز جمعه در بیمارستان شهدا شهر کرمانشاه تحت مراقبت ‌های پزشکی قرار گرفته و پزشک برای آنها یک ماه استراحت تجویز کرده است.

مهدی پور در خصوص مسافرت ‘حسن کارکردی’ و ‘عمران اکبری’ بوکسورهای این تیم به خارج از کشور گفت: تیم ما در هر وزن از چند بوکسور مطرح بهره می برد و قطعا حضور نداشتن این بوکسورها نمی تواند مانع حضور ما در دیدار فینال شود.

وی اعلام کرد: ما قصد داشتیم در وزن ۵۶ کیلوگرم به جای عمران اکبری، محمد مهدی پور و در وزن ۸۱ کیلوگرم به جای حسن کارکردی، ‘مرتضی جعفری پور’ را به دیدار فینال اعزام کنیم.

مهدی پور افزود: ما به طور قانونی و حتی بدون در نظر گرفتن حادثه رانندگی نیز می ‌توانستیم دیدار فینال را به تعویق بیاندازیم.

وی خاطرنشان کرد: این سومین باری است که مسوولان سازمان لیگ فدراسیون بوکس بدون برگزار کردن دیدار نهایی، تیم پیوند ساپکو را به عنوان قهرمان معرفی می کنند.

مهدی پور اظهار داشت: تیم های فولاد مبارکه و گاز گچساران سال‌ های قبل به دلیل این بی عدالتی ها از تیم داری در لیگ برتر بوکس منصرف شدند و اگر اوضاع به همین شکل ادامه پیدا کند قطعا روز به روز از آمار تیم های شرکت کننده در لیگ برتر بوکس کاسته خواهد شد.

تهرام/۷۲۵۸/۱۳۹۶

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۱۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.