مهدی یراحی برای هوادارنش نامه نوشت/ شعر و ملودی امپراطور آماده شده است

 

به نام خدا
هرکسی از ظن خود شد یار من.
عرض سلام و ادب خدمت همه شما عزیزان همراه که الطاف بی دریغتان از آغاز فعالیتهای هنری حقیر،شامل حال بنده و یاران همکارم بوده و به لطف پروردگار تا امروز هر لحظه محبتتان سرشارتر شده
است.جای آن است خالصانه

عرض نمایم پس از پروردگار مهمترین عامل دلگرمی برای ادامه راهمان هستید.
چندیست قصد دارم از طریق دلنوشته ای اینچنین مراتب ارادت و عشق بی اندازه مان را به شما عزیزان ابراز نمایم اما همیشه احساس کردم کلمات قاصرند از بیان تمام احساسی که به شما مهربانان داریم و شاید هنر زبانی گویاتر،صدایی رساتر و ادبیاتی مناسبتر برای ابراز باشد.
شاید خالی از لطف نباشد فرصت را غنیمت شمارم و مختصری در مورد برنامه های آینده عرض نمایم.به لطف پروردگار و یاری همکاران عزیزم تمامی ترانه های آلبوم دوم سروده و انتخاب شده اند.تمامی ملودیها ساخته شده اند و در حال حاضر مشغول تنظیم و ضبط قطعات مختلف آلبوم هستیم.البته اگر دعای خیر و انتقادهای سازنده شما مهربانان نباشد این بار به سر منزل مقصود نخواهد رسید.پیشاپیش امیدوارم بنده و تیم هنری آلبوم امپراطور را از حمایتهای پر مهرتان بی نصیب نگذارید و تمام تقصیرها را به بنده حقیر ببخشید.
همانگونه که عرض کردم دلیل اینکه زیاد دست به قلم نمی برم این است که معتقدم شایسته تر است یک هنرمند بیشتر از طریق آثارش با مخاطبین در ارتباط باشد و از حرف کم،بر عمل بیفزاید! باشد که با انرژی مضاعف و آثاری پربارتر،بیش از پیش لایق مهر شما نازنینان باشیم.
در پایان عرایضم جا دارد از تمامی عزیزانی که از سرلطف به بنده و همکارانم محبت دارند و با پیگیری و انعکاس اخبار مربوط به حقیر،شما همراهان عزیز را در جریان تازه ترین فعالیتها قرار میدهند صمیمانه تشکر نمایم و دستان پر مهر این غریبان آشنایم را با عشقی بی مثال بفشارم.
با آرزوی آرامش
دوستدار شما مهدی یراحی

کافه موسیقی::صفحه اصلی

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. فاطمه سادات:

    آقا مهدى واقعا شما امپراطور احساسین… من همه کاراتون رو گوش دادم ودوسشون دارم.باورتون نمیشه اینقد صداتون بااحساس وقشنگ که من یک روز نشده که آهنگاتون رو گوش نکنم…راستى آهنگاى آروم بیشتر بخونید چون آهنگاى آروم رو حرفه اى تر درست میکنین ونسبت بهشون دقتتون بالاتر هست خواننده محبوب دلها…:-)

    • کوثر:

      فاطمه السادات جان شما زن داداش بانو هستین؟؟؟؟!!

  2. بهار:

    فقط میتونم بگم عاشقتم خیلی زیاد

  3. فاطمه:

    باسلام خدمت برادر بزرگوارم اقا مهدی عزیز من به عنوان یک عرب زبان اهوازی به شما و کاراتون میبالم خیلی خوشحالم که شما رو موفق میبینم امیدوارم باز هم ترانهای عربی بخونین.مرسی.ومن الله التوفیق

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.