مهذب نیا تیم ما را فلج کرد/ هوای اصفهان آلوده است!

۱۳م آذر ،

سرمربی تیم نیرو نشاط تهران گفت: متأسفانه عملکرد محمد مهذب نیا سبب شد تا تیم ما فلج شود و نتوانیم نتایج دلخواه را بدست آوریم.

سیف الله بهزادپور، سرمربی تیم تنیس نیرو نشاط تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در اولین روز دور برگشت رقابت های لیگ برتر تنیس باشگاه های کشور به مصاف تیم گاز تهران رفتیم که متأسفانه این بازی را به تیم حریف واگذار کردیم.

وی گفت: پس از آنکه تخلف محمد مهذب نیا برای حضور در رقابت های لیگ برتر محرز شد ما در نظر داشتیم از حضور در دور برگشت بازی های لیگ انصراف دهیم اما با توجه به اینکه در حال حاضر ترکیب تیم کاملاً جوان است به همین سبب با هدف ایجاد انگیزه در بین آن ها و به درخواست مدیرعامل باشگاه در این رقابت ها حضور پیدا کردیم به همین سبب توقع بسیاری از آنها برای کسب نتایج قابل قبول نداریم.

بهزادپور افزود: البته در بین تیم های حاضر در این رقابت ها چند تنیسور می باشند که با مشکلاتی مشابه مهذب نیا مواجه می باشند به همین سبب این موضوع را پیگیری خواهم کرد چرا که اگر سایر بازیکنان نیز قوانین را رعایت نمیکنند باید در این خصوص پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: ما در نظر داشتیم با استفاده از مهذب نیا و سهیل محسنی با تیمی قدرتمند در دور برگشت مسابقات حضور پیدا کنیم اما متأسفانه با اقدام مهذب نیا تیم ما با شرایط خوبی در این رقابت ها حضور پیدا نکرد اما با این حال شاگردانم در مقابل گاز تهران بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و قرار است در دومین دیدار خود فردا ۱۴ آذر ماه به مصاف تیم قدرتمند سیمین سپاهان برویم و با توجه به شرایط موجود قطعاً در این دیدار نیز نتیجه خوبی بدست نخواهیم آورد.

وی در خصوص جذب بازیکن برای حضور در مسابقات لیگ اظهار داشت: در حال حاضر البرز گاز کیش یکی از تیم های قدرتمند این دوره از مسابقات است که توانسته بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرد و در دور برگشت تنیسور روس نیز در ترکیب این باشگاه حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم از سال آینده قوانینی وضع شود که تمام بازیکنان خوب در تمام تیم ها حضور داشته باشند و تنها یک تیم نتواند تنیسورهای سطح یک کشور را به خدمت بگیرد.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و میزبان بازی ها گفت: طی سال های قبل مسابقات لیگ برتر به صورت نیمه مستمر از برگزار می شد اما در این دوره مسابقات به صورت دو هفته ای برگزار می گردد و به اعتماد من در صورتی که بازی ها طبق روال قبل انجام شود، بهتر است.

وی تصریح کرد: متأسفانه به سبب سردی و کثیفی هوای اصفهان این استان محل مناسبی برای برگزاری این رقابت ها نیست./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.