“مهرانه مهین ترابی” در جاده تندرستی مهمان برنامه “گپ”شد

“مهرانه مهین‌ترابی” بازیگر توانمند سینما و تلویزیون باشگاه انقلاب و جاده تندرستی را به عنوان لوکیشن برنامه “گپ” انتخاب کرد و میهمان زوج هنری رامبد جوان و سحر دولتشاهی شد.

منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی “گپ” در خصوص مهمان این قسمت به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه تلویزیونی “گپ” به کارگردانی رامبد جوان این هفته میزبان “مهرانه مهین ترابی” بازیگر سینما و تلویزیون است.
وی افزود:”مهین ترابی” باشگاه انقلاب را به عنوان لوکیشن انتخاب کرد،چون این فضا حس زندگی و تندرستی را در وی زنده کند.
لشکری تصریح کرد:در این برنامه “مهین ترابی” به فیلم تلویزیونی “خانه سبز” و همبازی شدنش با “رامبد جوان” که در آن زمان تنها ۲۵ سال سن داشته اشاره می‌کند.
وی ادامه داد:”مهین ترابی” قبل از بازیگریش ارزیاب گمرک بوده و بعد از مدتی علاقمند بازیگری می‌شود و در کلاس بازیگری فرزاد صدیقی شرکت می‌کند و در همان سالها برای بازی در مجموعه تلویزیونی “همسران” انتخاب می‌شود و از آنجا به بعد وارد حیطه بازیگری می‌شود و تمام انرژی و زندگیش را در این راستا صرف می‌کند.
لشکری در ادامه به آرزوی “مهین ترابی” اشاره کرد و گفت:۶ سال است که این بازیگر بر روی صحنه تئاتر نرفته و یکی از آروزهایش بازی بر روی صحنه تئاتر و شنیدن خنده مردم به صورت زنده است.
وی خاطرنشان کرد:مهین ترابی در این قسمت از زندگی شخصی، هنری و آرزوهایش می‌گوید و اینکه تنهایی بشدت آزار دهنده است./ه


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیر:

    مهرانه خانم سلام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.