“مهران مدیری”و یک سریال تازه

۲۰ آبان ،

به گزارش تفسیری شبکه ایران، مهران مدیری در دومین تجربه سریال‌سازی‌اش در شبکه نمایش خانگی پس از سریال ناتمام «قهوه تلخ» تازهترین مجموعه خود را با عنوان«ویلای من» کارگردانی می‌کند.

مدیری که این روزها آخرین بخش‌های بازی اش مقابل دوربین سری تازه سریال ویدیویی «قلب یخی» در حال ضبط است طی روزهای آینده سریال خود را در دست خواهد گرفت.

تهیه‌کنندگی «ویلای من» را شرکت گلرنگ‌پخش به عهده دارد و بر اساس آنچه بانی فیلم اعلام کرده جمعی از هنرمندان گروه آشنای مدیری طی این سال‌ها متشکل از سیامک انصاری، جواد عزتی، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی و… در این سریال بازی خواهند داشت. قابل توجه آنکه گفته می‌شود بازیگران تازهی چون آتنه فقیه‌نصیری نیز در این گروه جای خواهند گرفت.

فیلمنامه این سریال را امیر مهدی ژوله و خشایار الوند در دست نگارش دارند و قرار است توزیع آن پس از تصویربرداری چندین قسمت، همزمان با ضبط توسط شرکت گلرنگ پخش انجام شود.

این دومین تجربه مدیری پس از مجموعه ناتمام قهوه تلخ در شبکه نمایش خانگی خواهد بود. هرچند اواسط سال قبل هاشم رضایت قائم مقام وقت مدیر شبکه سوم سیما در گفت‌و‌گویی، خبر از حضور مدیری در تلویزیون برای کارگردانی سریالی ۵۰ قسمتی داده و حتی گفته بود که بازیگرانی چون سیامک انصاری، علی لک‌پوریان، آرام جعفری، سحر زکریا، الیکا عبدالرزاقی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی و نادر سلیمانی برای بازی در آن قرار‌داد نیز بسته‌اند.

او همچنین توضیح داده بود که به مناسبت نامگذاری سال ۹۰ به نام اصلاح الگوی مصرف، این سریال با همین مضمون ساخته خواهد شد. اتفاقی که رخ نداد تا با اجرایی شدن ساخت سریال ویلای من، شایعه عدم موافقت تلویزیون برای بازگشت مدیری به عرصه سریال‌سازی قوت بگیرد.

سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.