مهران مدیری وارد رقابت نوروزی می‌شود

۲۵ام بهمن ،

بعد از خارج شدن سریال‌های مهران مدیری از رقابت جشنواره جام جم، برنامه «سین مثل سریال» شبکه یک، دو سریال این کارگردان را به عرصه رقابت سریال‌های نوروزی وارد کرد.

«سین مثل سریال» قرار است نوروز امسال میان تمام سریال های نوروزی تلویزیون که سال ۸۳ تا ۹۱ روی آنتن رفته‌اند، رقابت ایجاد کند.

از آنجایی که در دومین جشنواره تلویزیونی جام جم، شبکه سه هیچ کدام از سریال‌های مهران مدیری را به رقابت سریال‌های کمدی شبکه‌های مختلف راه نداد، این شائبه به وجود آمد که مدیری به سبب خروجش از تلویزیون و انجام دو کار مداوم برای شبکه خانگی، مغضوب این رسانه شده است.

اما مقداد مومن‌نژاد تهیه‌کننده برنامه «سین مثل سریال» تاکید کرد از میان کارهای مهران مدیری، دو سریال نوروزی «مرد هزار چهره» و «مرد دو هزار چهره» قطعا به این رقابت وارد می‌شوند تا به این شکل او از لیست سیاه تلویزیون خارج شود.

به گفته مومن‌نژاد، این برنامه هر روز سریال‌های نوروزی مربوط به هر سال را معرفی می‌کند و کارگردان‌های این سریال‌ها دو دقیقه زمان دارند تا دربارهٔ سریال‌هایشان توضیح دهند و از آن‌ها دفاع کنند.
 

تهیه‌کننده برنامه «سین مثل سریال» توضیح داد: «مدیری هم مثل سایر کارگردان‌ها حق دارد تا برای هر کدام از این دو سریال نوروزی، دو دقیقه با مخاطبانش صحبت کند و بار دیگر از طریق تلویزیون با آن‌ها همراه شود.»

برنامه نوروزی «سین مثل سریال» از ۲۹ اسفند هر شب با اجرای محمد سلوکی و محبوبه میرقاضی سعید روی آنتن می‌رود.
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.