مهراوه شریفی‌نیا: با «تولد» در جشنواره فیلم فجر حضور دارم

۲۲ آبان ،

فجر سی‌ویکم با نقش‌آفرینان/۱

سینماپرس-گروه هنرمندان/ بازیگر مجموعه «قلب یخی» از حضور خود در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «تولد» به کارگردانی ورزی خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری سینمای ایران، مهراوه شریفی‌نیا که بعد از هفت سال به صحنه تئاتر رفته است از آغاز نمایش «ترن» به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی نیما دهقان تا هفته دیگر خبر داد.

در این نمایش که حدود بیست بازیگر حضور دارند و از میان آنها می‌توان به حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، فرزین صابونی، نیما رئیسی، علیرضا محمدی، الهام کردا و سینا رازانی اشاره کرد، قرار است از هفته دیگر در تالار اصلی تئاترشهر اجرا شود.

شریفی نیا در مورد فعالیت های سینمایی اش بیان داشت: سه کار در انتظار اکران در سینماها و یک کار برای اکران در جشنواره فجر دارم. «یک سطر واقعیت» از علی وزیریان، «قصه ها» رخشان بنی اعتماد و «یک عاشقانه ساده» از سامان مقدم هنوز اکران نشده اند. کارم با محمدرضا ورزی هم به نام «پدرم حاج محمود» یا «تولد» به جشنواره فجر امسال خواهد رسید.

بازیگر سریال پخش شده در شبکه خانگی «قلب یخی»، که بعد از «خداحافظ بچه» بر قاب تلویزیون دیده نشده است، درباره فعالیت هایش در این عرصه گفت: بعد از کار آخرم که مورد استقبال قرار گرفته بود دیگر کاری را در تلویزیون قبول نکرده ام.

گفتنی ست مهراوه شریفی نیا در سال ۱۳۸۹ تندیس انجمن و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم «پشت در خبری نیست» از چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران دریافت کرده است.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۴۵۲


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.