“مهرتابان” ویژه «هفته کتاب» برروی آنتن می رود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

برنامه رادیویی «مهرتابان» که هر روز صبح از رادیوقرآن پخش می‌شود، در هفته کتاب به صورت ویژه‌ب با محوریت فرهنگ کتاب و کتاب خوانی بر روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه رادیویی «مهرتابان » به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، به صورت ویژه با موضوع کتاب، فرهنگ مطالعه و کارکردهای کتاب خوانی در زندگی  برروی آنتن رادیو قرآن می رود.
بنابراین گزارش؛ در این برنامه “مریم حاج عبدالباقی”  درخصوص  فرهنگ کتابخوانی مطالبی را بیان می کند و با اشاره به اینکه اولین وحی خداوند به پیامبر اسلام از طریق کتاب و امر به خواندن بوده است به تشریح  اهمیت  مطالعه می پردازد.
همچنین؛ در بخش کارگاهی نیز “عباس گوهری” در رابطه با کاربردی کردن مطالعه و راهکارهای مطالعه صحیح  به ارائه نظرات کارشناسی  نکات قابل بحثی را مطرح می کند.
بر اساس این گزارش؛ توصیه به کتابخوانی در قالب داستان و توجه به مطالعه در آیات و روایات  با بیانی کودکانه   توسط حجت الاسلام راستگو بخش  دیگری از برنامه «مهرتابان»است.
همچنین؛ پخش بیانات مقام معظم رهبری درخصوص توصیه به مطالعه و اشاعه فرهنگ کتابخوانی، گزارش مردمی، بیان خاطرات پژوهشگر دانشگاهی در زمینه کتاب و کتاب خوانی از دیگر بخش های برنامه «مهرتابان» ویژه هفته کتاب است.
گفتنی است؛ علاقمندان می توانند برنامه  “مهر تابان” را به همت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی وبه سردبیری “محمدسلیمی” , تهیه کنندگی “سیدنورالدین سجادی” و گویندگی “محمدهادی صلحجو” هرروز از ساعت ۶:۳۰ تا  ۹صبح برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتزو AMردیف ۵۸۵ کیلوهرتز  از رادیو قرآن بشنوند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.