مهرداد خوشبخت ˝بستنی آلاسکا˝ را به تلویزیون می‌آورد

فیلم تلویزیونی «بستنی آلاسکا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی ذبیح‌ا… رحمانی در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، تهیه‌کننده فیلم تلویویزیونی «بستنی آلاسکا» با اعلام خبر تولید این فیلم در سیمافیلم گفت: «بستنی آلاسکا» به نویسندگی پیام زین‌العابدینی داستان سروان مجید ریاحی، پلیس آگاهی را به تصویر می‌کشد. او ناچار می‌شود با یک دله‌دزد به نام غلام که نسبت فامیلی با وی دارد و سال‌ها در زندان بوده همکاری کند. سروان ریاحی به هیبت دزدان درمی‌آید و این همکاری‌ها لحظه‌های شادی را به همراه دارد.

ذبیح‌ا… رحمانی با با بیان اینکه فیلم «بستنی آلاسکا» کمدی صرف نیست، یادآور شد: این فیلم قصه شیرینی دارد و در عین اینکه کمدی صرف نیست و طنز داستان در لایه‌های آن مستتر است، یک کمدی موقعیت تعریف شده است. بنابراین تصور می‌کنم می تواند ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کند.

وی با اشاره به همکاری مهرداد خوشبخت به عنوان کارگردان در فیلم تلویزیونی «بستنی آلاسکا» خاطر نشان کرد: برای کارگردانی این فیلم با مهرداد خوشبخت به توافق رسیده‌ایم و پس از عقد قرارداد حضور ایشان در این اثر قطعی خواهد شد. همچنین با یکی از بازیگران طراز اول سینما نیز برای نقش اول این اثر وارد مذاکره شده‌ایم که بعد از به قطعیت رسیدن اعلام می‌کنیم.

تهیه‌کننده فیلم «بستنی آلاسکا» در پایان دربارهٔ آخرین وضعیت تولید این فیلم اعلام کرد: نگارش متن به پایان رسیده و در صورت مهیا شدن شرایط، ابتدای سال ۹۲ وارد پیش تولید می‌شویم.

 ذبیح‌ا… رحمانی از منتقدان باسابقه سینما و تلویزیون و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران است که مدتی است وارد عرصه تولید فیلم شده است. همچنین مهرداد خوشبخت تا کنون آثاری چون «صدای پای من» را برای سیمافیلم کارگردانی کرده که در بسیاری از فستیوال‌های خارجی حضور داشته و موفق به دریافت جوایزی نیز شده است. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. و...:

    سپاس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.