مهرداد مردانی در یک چهارم نهایی/زیدوند و پورشیخ در دور دوم مغلوب شدند

در روزدوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان، مهرداد مردانی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، مهدی زیدوند و مهدی پورشیخ مغلوب حریفان خود شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در حالی در شهر پاتایای تایلند در حال پیگیری است که در وزن ۵۵ کیلو مهرداد مردانی  در دور نخست در ۲ بر یک مقابل آلکساندر آستاپوویچ بلاروس به برتری رسید  و در دوم با شکست کشتی‌گیر تاجیکستانی راهی یک‌چهارم نهایی شد.

مهدی زیدوند در وزن ۶۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دوم ارسلان اوراشف از ترکمنستان را ۲ بر یک مغلوب کرد و  در دور سوم مقابل  علی‌یف از آذربایجان مغلوب شد.

مجید علی‌یاری در ۸۴ کیلو گرم  در همان مبایرزه دور نخست مقابل کریستین فورملا از لهستان  ۲ بر یک شکست خورد تا در صورت رسیدن حریفش به فینال شانس خود را در گروه بازنده ها برای مدال برنز امتحان کند.

همچنین مهدی پورشیخ  در وزن ۱۲۰ کیلو گرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل  میلوسلاو متودیف از بلغارستان مغلوب شد.

گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان  در روز نخست با یک مدال نقره توسط رامین طاهری دروزن ۶۰ کیلو گرم و یک برنز توسط پیام بویری در وزن ۷۴ کیلو به کار خود پایان داده بود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.