مهریه‌ رمانتیک هم خوشبختی نیاورد!

۲۷فروردین۱۳،

این زن که نادیا نام دارد و دو سال از ازدواج او با شوهرش شاهرخ می گذرد دیروز به دادگاه خانواده شماره ۲ تهران رفت و گفت مهریه اش را می خواهد.

زنی جوان وقتی فهمید شوهرش به او خیانت کرده است به دادگاه خانواده رفت و مهریه عجیب و غریبش را که ۷۷۷۷۷ شاخه گل مریم است به اجرا گذاشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل ازخراسان، این زن که نادیا نام دارد و دو سال از ازدواج او با شوهرش شاهرخ می گذرد دیروز به دادگاه خانواده شماره ۲ تهران رفت و گفت مهریه اش را می خواهد. زن جوان در توضیح این درخواستش به قاضی گفت: من و شاهرخ زندگی مان را با عشق آغاز کردیم و فکر نمی کردم روزی کار به این جا کشیده شود اما حالا که او به من خیانت کرده است دیگر نمی توانم به زندگی ام با او ادامه دهم و می خواهم با گرفتن مهریه ام به زندگی مشترکمان پایان دهم.

نادیا ادامه داد: زمانی که پای سفره عقد نشستم چون عاشق شاهرخ بودم و از طرفی به عدد ۷ و گل مریم علاقه زیادی داشتم مهریه ام را ۷۷۷۷۷ شاخه گل مریم تعیین کردم. فکر می کردم این کار برایمان شانس و خوشبختی می آورد اما حالا فهمیده ام از ابتدا تصمیمم برای ازدواج با شاهرخ اشتباه بود.

زن جوان دربارهٔ سبب به اجرا گذاشتن مهریه اش گفت: مدتی بود به رفتار شوهرم مشکوک شده بودم و حس می کردم با زن غریبه ای رابطه دارد. اوایل به رویش نیاوردم اما وقتی چند نفر از دوستانم او را با دختری جوان دیدند و ماجرا را برایم تعریف کردند تصمیم گرفتم کار را یکسره کنم و از او جدا شوم. حالا هم هیچ چیز نمی تواند من را از تصمیمی که گرفته ام منصرف کند و شاهرخ باید مهریه ام را به من پرداخت کند.

در پی اظهارات این زن، قاضی احضاریه ای برای شوهر او صادر کرد تا در جلسه بعدی در این باره تصمیم گیری شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.