«مهر آیین» میزبان هنردوستان در تالار رودکی می گردد

۱۷اردیبهشت،

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در این کنسرت آثار «کارن کیهانی» با قابلیت های مختلف در چند بخش و در قالب چند گروه «کوارتت زهی»، «سولو ابوا»، «کوارتت زهی ایرانی»، «پیانوی چهار دستی» و «فلوت و پیانو» نواخته خواهد شد.

 

 که از آن جمله می توان به «به چشمان زیبایش» برای کوارتت زهی، «همان یک شرار و هیچ» برای سولو اُبوا، « . . . و آستینش از اشک تر بود» برایِ کوارتت زهی ایرانی، «واپسین رَنگ» برای فلوت و پیانو و «نامش انسان است» برای پیانو چهاردستی اشاره کرد.

 

نوازندگانی چون هوشیار خیام (پیانو)،  کارن سلاجقه (پیانو)، تینا جامه گرمی (ویولن)، سانوا عندلیبی (ویولن)، پریسا پیرزاده (ویولا)، نگار نوراد (ویولنسل)، نازنین احمدزاده (اُبوا)، مهرداد غلامی (فلوت)، مریم مهربان (پیانو)، احسان ذبیحی فر (کمانچه)، مرتضی مختاری (کمانچه)، شیما شاه محمدی (قیچک آلتو)و بیتا قاسمی به عنوان نوازنده (قیچک باس)، گروه«مهر آئین» را در این اجرا همراهی می کنند.

 

کنسرت فوق از ۲۶ اردیبهشت بمدت ۲ شب ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا می گردد.

 

علاقمندان می توانند بلیت های این کنسرت را از طریق گیشه تالار وحدت، آموزشگاه موسیقی قاصدک (۲۲۲۱۵۳۵۲) و شهر کتاب نیاوران (نشر کارنامه ۲۲۲۸۵۹۶۹ ) تهیه نمایند.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.