مهلت‌‌دانشگاه‌ها برای جذب هیات‌علمی

جام جم آنلاین: رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم با بیان اینکه مهلت ثبت اعلام نیاز دانشگاه‌ها برای جذب هیات علمی امشب به پایان می‌رسد، گفت: دانشگاه‌هایی که موفق به ثبت نیاز هیات علمی خود نشوند، می‌توانند با مرکز جذب مکاتبه کنند.

محمدرضا مردانی رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در گفت‌وگو با فارس با بیان این‌که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور تا ساعت ۲۴ امشب ۱۰ شهریورماه مهلت دارند با با ورود به سایت مرکز جذب به نشانی www.jazb.msrt.ir نیازهای خود به جذب عضو هیات علمی در قالب بورسیه دانشجویان دکتری، استخدام پیمانی فارغ التحصیلان مقطع دکتری یا طرح سربازی در سامانه بارگذاری کنند.

وی افزود: متقاضیان جذب هیات علمی می‌توانند دراین مدت به سایت جذب مراجعه کرده و از نزدیک، نیازهای دانشگاه‌ها را مورد بررسی قرار دهند و درصورت داشتن شرایط لازم در موعد مقرر برای ثبت‌نام در سامانه جذب اقدام کنند.

رئیس مرکز جدب اعضای هیات علمی وزارت علوم با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان جذب هیات علمی در فراخوان شهریورماه از ۲۰ شهریورماه، گفت: پرونده این افراد در مهرماه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پایان مهلت ثبت اعلام نیاز دانشگاه‌ها برای جذب هیات علمی تا ساعت ۲۴ امشب، خاطرناشن کرد: دانشگاه‌هایی که موفق نشوند در موعد مقرر نسبت به ثبت نیاز خود اقدام کنند، می‌توانند با مرکز جذب هیات علمی مکاتبه و درخواست خود را مطرح کنند.

به گفته مردانی وضعیت این دانشگاه‌ها در کمیسیون موارد خاص مرکز جذب وزارت علوم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد که دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم باید قبل از اعلام نیازهای خود در سامانه جذب، مجوزهای لازم در این زمینه را از معاونت آموزشی وزارت علوم کسب کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.