مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رسانه های مجازی خلیج فارس تا ۳۱ تیر ماه تمدید شد

به گزارش ایسنا، دبیر جشنواره‌ی رسانه‌های مجازی خلیج فارس از تمدید مهلت ارسال آثار خبر داد و گفت: این تصمیم به‌دلیل ایجاد فرصت برای حضور تمام رسانه‌های مجازی استان‌های مختلف کشور در جشنواره گرفته شد.

 

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: پس از اعلام فراخوان جشنواره هرچند با توجه به همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تعداد قابل قبولی اثر تا پایان خردادماه به دبیرخانه‌ی جشنواره رسید، اما به درخواست خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌های برخط مجازی، تصمیم گرفتیم مهلت ارسال آثار جشنواره را تا ۳۱ تیرماه تمدید کنیم.

 

او با بیان اهمیت رسانه‌های مجازی در دنیای امروز، ادامه داد: هرچند اقدامات خودجوش مردمی در صیانت از نام خلیج فارس قابل توجه است، اما با توجه به میزان هجمه‌ی رسانه‌های بیگانه و رسانه‌های دیجیتال مورد حمایت کشورهای غربی به خلیج همیشه فارس، ضرورت دارد همه‌ی نهادهای مردمی و دولتی از تمام ابزارهای خود برای مقابله با هجمه‌ی دشمنان در راستای پاسداشت خلیج فارس استفاده کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بیان کرد: با توجه به گستره‌ی مخاطبان رسانه‌های مجازی که بسیار وسیع‌تر از رسانه‌های سنتی است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نخستین جشنواره‌ی رسانه‌های مجازی خلیج فارس را با محوریت خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی، وبلاگ سرویس‌ها، شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های به اشتراک‌گذاری در مردادماه امسال در گستره‌ی ملی برگزار خواهد کرد.

 

وی اظهار کرد: آثار رسیده درهفت بخش (تیتر و لید)، (خبر و گزارش‌های خبری)، (فیلم خبری)، (عکس)، (وبلاگ‌نویسی)، (نماهنگ) و (کاریکاتور) بررسی می‌شود و مردادماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

 

او درباره‌ی نحوه‌ی بررسی آثار گفت: آثار در مرحله‌ی نخست توسط کارشناسان و داوران ارزیابی و از هر بخش، شش اثر برگزیده انتخاب و به مرحله‌ی پایانی فرستاده می‌شوند. در مرحله‌ی پایانی نیز از هر بخش، سه اثر به‌عنوان اثر برتر معرفی می‌شوند و در مجموع، ۲۱ نفر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

دبیر جشنواره‌ی رسانه‌های مجازی خلیج فارس درباره‌ی نحوه‌ی ارسال آثار توضیح داد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند به نشانی الکترونیکی Tehran.farhang.gov.ir مراجعه کنند یا آثار خود را به نشانی سعادت‌آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی خبرگزاری‌ها، نشریات الکترونیک و رسانه‌های برخط خلیج فارس ارسال کنند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.