مهلت ارسال آثار به جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت تا ۱۰ آذر تمدید شد

۳۰ آبان ،

بدنبال استقبال گسترده متقاضیان شرکت در جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت و بر اساس تصمیمات جلسه هم اندیشی دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آذر ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش تفسیری  گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، مدیر اجرایی جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت، با بیان این مطلب گفت: ثبت نام متولیان سایت های خدمات سلامت در ماه های قبل خارج از انتظار ما بوده و می توان گفت این استقبال کم نظیر از جشنواره خدمات الکترونیکی سلامت سبب شد که در جلسه هم اندیشی اعضاِ دبیرخانه، تقویم برگزاری جشنواره، دستخوش تغییراتی شود و مهلت دریافت آثار به مدت ده روز، تمدید شد.

مهندس معصومه خانی افزود: آثاری که در این مدت کوتاه دریافت شده حاکی از این است که نظام سلامت در جایگاه دولتی و غیر دولتی خدمات گسترده و شایانی را برای عموم مردم در نظر گرفته است،که بهره برداری از این خدمات سبب گسترش رفاه عمومی در سطح جامعه می شود به عنوان مثال جلوگیری از تردد ها و مراجعات غیر ضروری تنها بخشی از فواید این خدمات بشمار می رود.

وی ضمن اشاره به مزایای برگزاری این جشنواره گفت: معرفی این حجم خدمات الکترونیکی سلامت در سطح کشور که اغلب خوب اطلاع رسانی نشده اند، از اهداف برگزاری این جشنواره بشمار رفته و برگزیدگان این جشنواره الگویی برای خدمت بیشتر به مردم در حوزه سلامت خواهند بود.

گفتنی است: متقاضیان برای شرکت در جشنواره ملی خدمات الکترونیکی سلامت می توانند برای ثبت نام و اطلاع از چگونگی ارسال آثار به آدرس الکترونیکی www.festival.behdasht.gov.ir مراجعه کنند/ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.