مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت امروز پایان می‌یابد

۱۳م اسفند ،

مهلت فراخوان ارسال آثار نمایشی برای شرکت در چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت تا پایان وقت اداری امروز، سه شنبه ۱۵ اسفند است.

به گزارش هنرآنلاین، پیش از این از سوی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیرخانه چهاردهمین جشنواره «تئاتر مقاومت» با توجه به استقبال متقاضیان، مهلت ارسال آثار در یک نوبت تا پایان بهمن تمدید شده بود.

این گزارش حاکی است به منظور ایجاد فرصت مناسب برای مشارکت بیشتر نمایشنامه‌نویسان، این دبیرخانه با تمدید مجدد زمان ارسال آثار به این جشنواره تا پایان وقت اداری امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند موافقت کرده بود.

چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت(انقلاب و دفاع مقدس) در بخش‌های رقابتی صحنه‌ای،کودک و نوجوان( صحنه ‌ای- عروسکی)،خیابانی،نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌شود و این در حالیست که ارسال متن برای شرکت در دو بخش نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی تا ۱۵ خرداد سال آینده ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار نمایشی خود را تا پایان وقت اداری امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند با مراجعه به نشانی خیابان کریم‌خان زند، خیابان حافظ شمالی، بن¬بست وحدت، پلاک ۵، بنیاد فرهنگی روایت، طبقه ۴، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ارائه نمایند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.