مهلت استخدام بانک صادرات ایران تمدید شد

۰۳م اسفند ،

بینا- بانک صادرات ایران به منظور فراهم سازی زمینه شرکت تعداد بیشتری از متقاضیان در آزمون استخدام این بانک، مهلت ثبت نام را تا تاریخ نهم اسفند ماه سال۹۱ تمدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تأمین نیروی انسانی و به منظور فراهم سازی شرکت تعداد بیشتری از متقاضیان مهلت ثبت نام متقاضیان را تا پایان روز ۹ اسفند ماه سال ۹۱ تمدید نمود. بر اساس این گزارش این بانک در نظر دارد در سرپرستی های جنوب و شرق تهران و شهرستان های تابعه در شغل بانکدار(تحویلدار) از بین متقاضیان مرد از طریق برگزاری آزمون، انجام مصاحبه، معاینات پزشکی و … نیرو استخدام نماید.
شایان ذکر است حداکثر سن برای متقاضیان ۲۷ سال در نظر گرفته و دارندگان مدرک کارشناسی در رشته های تحصیلی؛  حسابداری – حقوق – آمار – کامپیوتر بـا گرایش های (نرم افزار – سخت افزار)-فن‌آوری اطلاعات (IT) – صنایع بـا گرایش (برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها) – علوم اقتصادی بـا گرایش های (بازرگانی – نظری- صنعتی- اقتصاد کشاورزی- پول و بانکداری) – مدیریت بـا گرایش های (بازرگانی – صنعتی – دولتی- بیمه- امور گمرکی – بانکداری – فن آوری اطلاعات (IT) ) – ریاضی گرایش ( محض و کاربردی) می توانند در آزمون شرکت داشته باشند .
بر اساس این گزارش متقاضیان می توانند از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۸/۱۱/۹۱ تا ساعت ۲۴ روز ۹ اسفند ماه از طریق وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir اقدام به ثبت نام کنند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.