مهلت اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری به کلید سوالات از فردا تا دوشنیه

۰۵اردیبهشت،

abbas.JPG

معاون آموزشی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون دستیاری در نیمه دوم تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر بهرام عین الهی در حاشیه برگزاری آزمون دستیاری اظهارکرد: این آزمون مهمترین و بزرگترین آزمون در سطح وزارت علوم و وزارت بهداشت است که به همین سبب از ابتکارات سخت افزاری و نرم افزاری تازهی برای حراست از امنیت آن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در برگزاری آزمون دستیاری و طراحی سوالات از برترین اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که معمولا برای سوالات آزمون برد طرح سوال می‌کردند دعوت شده بود که ۱۰ روز نیز این اشخاص در قرنطیه وزارت بهداشت بودند.

به گفته عین الهی سوالات این دوره از آزمون دستیاری به صورتی طراحی شده است که بیشتر به صورت مورد بیماری باشند و تدریس بر اساس آن داده می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد که کلید سوالات از فردا ساعت شش بعد از ظهر بر روی پایگاه اینترنتی سنجش حوزه وزارتی قرار می‌گیرد و داوطلبان به مدت ۳ روز فرصت دارند اعتراضات خود را به صورت اینترنتی عنوان کنند.

وی ادامه داد: نتایج اولیه آزمون دستیاری در نیمه دوم خرداددماه اعلام می‌شود و دفترچه دیگری در خرداد ماه منتشر می‌شود که داوطلبان می‌توانند بر اساس آن انتخاب رشته کنند و در ۱۰۰ رشته نیز داوطلبان مجاز به انتخاب محل می باشند و در پایان نتیجه نهایی آزمون دستیاری در نیمه دوم تیرماه اعلام می‌شود.

عین الهی در مورد توزیع رشته‌ها، ظرفیتها وامکانات اظهار کرد: در بعضی از رشته‌ها ظرفیت‌ها کم شده است و در بعضی رشته‌ها افزوده شده است که این افزایش بیشتر در رشته‌های جراحی اعصاب و ارتوپدی صورت گرفته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.