مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تا شنبه/ یک شرط برای تکرار انتخاب رشته مجازین

۲۵اردیبهشت،

vahid (12)-25.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آغاز انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۲، گفت: تا ساعت هشت صبح امروز، ۱۰ هزار داوطلب اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تعداد ۳۶۲ هزار و ۹۳۸ نفری داوطلبان مجاز در این آزمون اظهار کرد: داوطلبان باید پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته و مطالعه دقیق آن و پس از اعمال موارد و اصلاحات لازم حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل‌های کد رشته امتحانی مجاز، انتخاب و آن‌ها را به ترتیب اولویت علاقه و پس از اطمینان از صحت، در فرم الکترونیکی انتخاب رشته ثبت کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان مجاز تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در صورت انجام صحیح مراحل انتخاب رشته، کد ۱۵ رقمی از طریق پایگاه اینترنتی سازمان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که نشانگر انجام مراحل طی شده به طور صحیح است.

توکلی افزود: چنانچه داوطلبی به هر سبب موفق به دریافت کد ۱۵ رقمی نشود، به منزله آن است که انتخاب رشته وی در پایگاه اینترنتی سازمان ثبت نشده و مجددا باید انتخاب رشته را تکرار کند.

دکتر توکلی

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.