مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۲ امشب به پایان می رسد

۲۸اردیبهشت،

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۲ امشب به پایان می رسد

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۲ امشب به پایان می رسد

داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل سال دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تا ساعت ۲۴ امشب، ۲۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند انتخاب رشته خود را انجام دهند.      

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ که از روز سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز شده است در ساعت ۲۴ امروز، ۲۸ اردیبهشت ماه پایان می پذیرد.
«حسین توکلی» افزود: تا ساعت هشت صبح امروز، تعداد ۱۴۲ هزار نفر از مجموع ۳۶۲ هزار و ۹۳۸ داوطلبی که مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد امسال شده اند به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته الکترونیکی مربوطه را تکمیل کرده اند.
وی به داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته خود را انجام نداده اند پیشنهاد کرد در ساعت های باقیمانده با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) و اطلاعیه های تکمیلی سازمان سنجش در رابطه با اصلاحات و تغییرات کدرشته محل های انتخابی، حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل از میان کدرشته محل های رشته امتحانی مجاز و یا رشته های امتحانی مجاز انتخاب کرده و به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی درج کنند.

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ در هفته اول شهریورماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش منتشر خواهد شد. 

/۱۱۰/                   


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.