مهلت تکمیل اقساط مسکن مهر پردیس

۱۶اردیبهشت،

به گزارش نوساز، پیمان پیرفرشی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در توضیح جزئیات مبلغ پرداختی متقاضیان مسکن مهر پردیس گفت: حداقل مبلغ پرداخت قسط اول این متقاضیان پنج میلیون تومان بود که تا مدتی پیش مهلت پرداخت این مبلغ را داشتند و اکنون باید مابقی اقساط خود را واریز کنند.

وی افزود: متقاضیان مسکن مهر پردیس باید تاکنون چهار قسط خود را واریز می‌کردند اما ۲۱ هزار نفر حذف شده از پایگاه اینترنتی از جمله متقاضیانی بودند که واریزی آنها تکمیل نشده است.

به گفته پیرفرشی به این متقاضیان مهلت داده شده تا پایان اردیبهشت ماه اقساط خود را تکمیل کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند ۵۰ درصد مبلغ واریزی یعنی مبلغ دو قسط را واریز کنند.

قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس حداقل مبلغ واریزی برای پروژه کوزو و انجمن انبوه‌سازان را ۱۶ میلیون تومان و برای پروژه دره‌بهشت را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی اعلام کرد: متقاضیانی می‌توانند واحد مورد نظر خود را انتخاب کنند که تاکنون ۲۹ میلیون تومان واریز کرده باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اولویت تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس بر اساس زمان پرداخت اقساط است.

قائم مقام شرکت عمران شهر تازه پردیس گفت خاطر نشان کرد: ۹۳ هزار واحد مسکن مهر در این شهر در سه پایگاه اینترنتی در حال ساخت است که از این تعداد ۱۳ هزار واحد مربوط به پروژه‌های قدیمی‌تر فاز ۹ و ۳ است و ۸۰ هزار واحد مربوط به پروژه‌های انجمن انبوه‌سازان، دره بهشت، دره آراء و کوزو است.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.