مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد علوم پزشکی تا دوشنبه تمدید شد

۱۶م اسفند ،
ممتاز نیوز: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبانی که نتوانستند در آزمون ارشد علوم پزشکی ثبت نام کنند تا دوشنبه ۲۱ اسفندماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.
جبراییل نسل سراجی در گفت‌و گو با فارس افزود: ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه آغاز می‌شود و داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۲ علوم پزشکی تا ۲۳ اسفندماه ادامه داد گفت: آن دسته از داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند اما نیاز به تغییر و ویرایش اطلاعات خود دارند، یا مدرک خود را ناقص ارسال کرده و یا مدارک آنها خوانا نیست، می‌توانند نسبت به ویرایش یا تکمیل مدارک خود در طی این مدت ۳ روز، از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از راه‌اندازی رشته تازهالتاسیس کارشناسی ارشد “تاریخ علوم پزشکی”، خبر داد و افزود: این رشته به مجموعه‌ رشته‌های کارشناسی ارشد گروه پزشکی اضافه شده است، بنابراین متقاضیان می‌توانند به ثبت‌نام و یا ویرایش و تغییر رشته قبلی خود، به این رشته در طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اسفند ماه اقدام کنند.

نسل ‌سراجی با بیان اینکه منابع و دروس پیشنهادی این رشته در پایگاه اینترنتی سنجش پزشکی موجود است تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شاهد، شیراز، موسسه مطالعات تاریخ پزشکی طب اسلامی و مکمل، دانشگاه‌های پذیرنده این رشته می باشند.

 آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی طی روزهای ۹ و ۱۰ خرداد ماه ۹۲ در چهار نوبت برگزار می‌شود.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.