مهلت ثبت‌نام جهت استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان تمدید شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : سامانه صندوق رفاه امکان ثبت نام جهت دریافت خدمات و تسهیلات رفاهی را برای دانشجویان تمدید نموده است.

به گزارش تفسیری گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران ؛ در این اطلاعیه به آن دسته از دانشجویان دانشگاه های دولتی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی، موسسات غیر دولتی – غیر انتفاعی و وابسته به دستگاه های دولتی اعلام شده است: چنانچه متقاضیان استفاده از وام های دانشجویی به دلایل گوناگون موفق به ثبت تقاضا و ارسال لیست خود جهت استفاده ازاین تسهیلات در موعد مقررنشده اند ، می توانند در فرصت اعلام شده فوق تقاضای خود و لیست های مورد نظر را در سیستم فاز دو صندوق رفاه دانشجویان ثبت نمایند.

این مهلت به منظور حمایت بیشتر از دانشجویان کم بضاعت ، همکاری مضاعف با مراکز آموزش عالی و پاسخ مثبت به در خواست های مکرر دانشجویان و خانواده های آنها جهت بهره مندی از تسهیلات رفاهی دانشجویان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است سامانه صندوق رفاه دانشجویان برای ارائه وام های دانشجویی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از تاریخ ۲۷/۰۶/۹۱ تا ۱۰/۰۸/۹۱ به مدت ۴۵ روز کاری فعال بوده است./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.