مهلت ثبت‌نام کنکور تمدید شد

مهلت ثبت‌نام کنکور تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد تا روز یکشنبه، ۲۷ بهمن ماه تمدید شد.
وی تاکید کرد: دفترچه راهنما و اطلاعیه تکمیلی در خصوص ثبت‌نام رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها برای سال ۱۳۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است.
توکلی ادامه داد: گزینش دانشجو در رشته‌های با آزمون کنکور سراسری ۹۹ بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیل (معدل دیپلم)، صورت خواهد گرفت و داوطلبانی که دارای دو مدرک دیپلم هستند، نیز می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶، دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که تا ۳۱ شهریور ۹۹ اخذ شده باشد، از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.
وی یادآور شد: کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.