مهلت ثبت نام در کنکور ۹۳ تمدید شد/ امکان ویرایش فرم ثبت نام

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌ سراسری‌ سال ۹۳ خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام برای داوطلبانی که تاکنون به هر سبب موفق به ثبت نام نشده اند، تا روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه ۹۲ تمدید شد.

به گزارش ممتاز ، دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: داوطلبان‌ متقاضی‌ ثبت‌‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ برای‌ دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی و بین‌الملل دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌، دانشگاه آزاد اسلامی(برای رشته های پذیرش باآزمون)، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ سال ۹۳ می توانند در این مهلت ثبت نام کنند.

وی افزود: ثبت نام برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور از روز شنبه سوم اسفندماه ۹۲ آغاز شده است و با توجه به تمدید مربوطه داوطلبان تا ۱۴ اسفند فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: تا ۸ صبح امروز ۶ اسفندماه تعداد ۶۵ هزار و ۷۶۴ در مهلت مجدد ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: اشخاصی هم پیش از این ثبت نامه کرده اند می توانند در مهلت باقیمانده تا ۱۴ اسفندماه نسبت به ویرایش فرم اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، کنکور سراسری در روزهای ۵، ۶ و ۷ تیرماه سال ۹۳ برگزار می گردد.

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.