مهلت دریافت آثار مسابقه‌ نمایشنامه نویسی ˝شناسایی استعدادهای تازه˝ تمدید شد

۱۸فروردین۱۳،

مهلت ارسال اثر برای شرکت در اولین مسابقه‌ی نمایشنامه نویسی ˝شناسایی استعدادهای تازه˝ تا نیمه‌ی اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

به گزارش هنرآنلاین، مسعود همتیان مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اعلام این خبر به خبرنگار “صحنه” گفت: با توجه به استقبالی که از فراخوان مسابقه‌ی “شناسایی استعدادهای تازه” ویژه‌ی نمایشنامه نویسان کودک و نوجوان، صورت گرفته و نیز تقاضای بسیار برای اعطای فرصت بیشتر برای ارسال آثار از سوی دانشجویان و نمایش‌نامه‌نویسان جوان، تصمیم بر آن شد تا مهلت دریافت آثار تا پایان وقت اداری پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شود.

وی با بیان اینکه مهلت یاد شده، تمدید مجدد نخواهد شد افزود: قصد بر این است تا مسابقه‌ی “شناسایی استعدادهای تازه” طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده، اجرا و برگزار شود. از این رو مهلت دریافت آثار، به هیچ عنوان دوباره تمدید نخواهد شد.

گفتنی است فراخوان اولین مسابقه‌ی نمایشنامه نویسی “شناسایی استعدادهای تازه” به منظور شناسایی، تربیت و معرفی استعدادهای تازه‌ی نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان، اسفند‌ماه سال قبل از سوی دفتر تئاتر کودک و نوجوان مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انتشار یافت.

به گزارش صحنه، در فراخوان این رقابت، موضوعات “دینی”، “تعلیمی- تربیتی” و موضوع “آزاد” به عنوان موضوعات این مسابقه اعلام شده است. همچنین در شرایط شرکت در این مسابقه ذکر شده: اثری مورد پذیرش قرار می‌گیرد که تا کنون از نویسنده‌ی آن، نمایشنامه‌ای به چاپ نرسیده باشد. ضمن اینکه محدودیتی نیز در تعداد آثار ارسالی از یک نویسنده وجود ندارد.

شایان ذکر است برای ۱۰ نویسنده‌ی مستعد شرکت کننده در مسابقه، در طول یک سال، فرصت ارتباط مستمر آموزشی با نمایشنامه نویسان عضو شورای دفتر تئاتر کودک و نوجوان فراهم خواهد شد و همچنین پیش از چاپ نمایشنامه‌های برگزیده، با هدف ارتقاء کیفی آثار، فرصت مشورت نویسندگان با اساتید نمایشنامه‌ نویس، ایجاد می‌شود.

جایزه برگزیده‌ی اول این رقابت، مبلغ بیست میلیون ریال اعلام شده و نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب مبلغ پانزده و ده میلیون ریال دریافت خواهند کرد. ضمن این‌که به جز برگزید‌گان اصلی با هفت نویسنده‌ی برتر دیگر نیز جهت انتشار یافتن آثارشان با نشر سوره‌ی مهر، قرارداد منعقد می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این رقابت می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ، ساختمان مرکزی حوزه هنری، دفتر تئاتر کودک و نوجوان مرکز هنرهای نمایشی ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۸۰۴۰۷۲ و ۸۸۸۹۵۰۵۳ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.