مهلت دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد امشب تمام می‌شود

۱۷ام بهمن ،

forootan (5 of 17).jpg

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد تا ساعت ۲۴ امشب، گفت: تاکنون ۶۷۰ هزار داوطلبان نسبت به دریافت کارت خود اقدام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین توکلی امروز در یک نشست خبری، با اشاره به ثبت‌نام ۸۹۶ هزار ۴۴ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد، اظهارکرد: حدود ۲۲۶ هزار نفر هنوز نسبت به دریافت کارت اقدام نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد از فردا چهارشنبه در شش نوبت برگزار می‌شود، اظهارکرد: هر داوطلب باید برای حضور در جلسه آزمون، علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه دارای اثر انگشت و کارت ملی، چند مداد سیاه پررنگ، سوزن و سنجاق به همراه داشته باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: همچنین داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی، کتاب، جزوه، هر گونه نت و یادداشت، تلفن‌ همراه و پیجر اجتناب کنند، چرا که در صورت به همراه داشتن آن، به عنوان متقلب و متخلف محسوب خواهند شد.

وی با بیان اینکه بسته‌های سوالات امتحانی همراه با پاسخنامه در یک بسته نایلونی تعبیه شده است، اظهار کرد: پس از توزیع بسته‌ها در میان داوطلبان، باید آنان مشخصات مندرج در روی بسته‌ها را با اطلاعات خود مقایسه کنند تا در صورت ملاحظه تفاوت، این موضوع را به مراقبان اطلاع دهند.

وی با تاکید بر شخصی‌سازی کلیه دفترچه‌های آزمون کارشناسی ارشد، خاطر نشان کرد: این دفترچه‌ها در انواع A، B، C، D، E و F می‌باشد که این شخصی سازی از تقلب جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.